Top 10 girls at shockplay

Topp 10 tjejer på shock om de ville!


MASTERHAND lite ojämn, bra spel då är du i topp sviktar bara lite ibland.
Celinakyle Lite brist på vilja? Annars lätt en topp 10 tjej.
Kajun Kitten fd Bratitude mer taktik och vilja så uppåt direkt.
Marru Börjat se att man måste deffa för att vara med redan gett resultat:)
Kat given om suget finns och om hon vill spela liga.
Trollmor om hon spelade mer och började deffa  låg ju faktiskt i div 1 utan att deffa.
Lillamia oxå vart uppe i div 1 fattas nog oxå mer spel o va lite elakare i spelet så är du där igen.
Battie Kan spela bra nog mkt motivation som saknas och ovilja att deffa.
Elloise  fd M.Agic schysst tjej som spelar lite då och då jff lekte sig upp till 2:a i div 2 med bara ett smile när hon loosar.
Broken Angel given om hon bara ville spela taktik och gå för ligan:)



Top 10 girls at shock if they would want to!


MASTERHAND little uneven, good play when you are at top just swag a little sometimes.
Celinakyle little lack of will? Otherwise easy a top 10 girl.
Kajun Kitten former Bratitude , with more tactic and will you would go directly go up.
Marru Has started to see that you need to push to get in, already given results :)
Kat is given if she got motivation to play league again.
Trollmor if she played more and started to push, she actually was in div 1 without pushing.
Lillamia has also been in div 1, also needs to play more and to be a bit meaner in the game, you would be there again.
Battie can also play well enough, lot of motivation is missing and a repulsion to push.
Elloise former M.Agic, nice girl that plays a little once in a while for fun, played her way up to second place in div 2 with only a smile on her face when she looses.
Broken Angel is given if she just would play more tacticts and go for the league:)


image53


Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Kunde inte skrivit det bättre själv Mats=) Ja någon ojämnare finns nog inte. Denna veckan mötte jag krossaren o spelade så bra och var mkt nära att vinna. Matchen efter mötte jag en annan(vill inte säga vem för att ta bort hans seger)och spelade helt sannslöst dåligt. Men skall försöka hålla ihop det denna vecka i liga nu.
Trevlig helg nu alla. Själv blir det fest 2dgr i rad. Så inget ligaspel förens söndag=)
Kram mathilda.

2008-05-16 @ 10:58:40
Postat av: marru

Jag försöker få syrran att gå med i ligan.. vem vet hon kanske joinar snart igen ;)

Vad kul, hoppas du får en trevlig helg och lyckade fester Mathilda =)

2008-05-16 @ 16:18:47
Postat av: Trollmor

Tack Mats, för att du tror på mig. Men du vet hur klantig jag kan vara och hur ojämt jag spelar. Koncentrera dig säger alltid JoJJe (min son) Du måste skärpa till dig mamma. :) Å jo, han har rätt. Det är nog till stor del koncentrationen som brister. Ja du vet, jag som alltid måste ha så mycket annat för mig. Nu har jag inte spelat couronne alls nästan på sista tiden. Kanske är det ett bra recept att hålla sig från det ett tag för att på nytt hitta motivationen och glöden. Ja vi får se. Eller så får jag kanske skaffa mig en ny coach.:)))
Många kramar // Neta

2008-05-16 @ 16:20:09
Postat av: scandalplayer

Jo, Kat har joinat. Men vad sysslar hon med där nere i 4:an?

2008-05-17 @ 00:36:34
Postat av: Katjziska

Spelar för min egen skull o ingen annans, vinster eller förluster, minst lika bra träning både och :P

2008-05-17 @ 00:50:31
Postat av: MrD

Ja o så är det inte alltid så lätt ens i division 4. Borde väl vissa veta. En del spelar med nya nick. Som kats första motståndare förmodligen var en. O sen kan ju flera bra hamna i samma där med. Eller hur scandal?

2008-05-17 @ 04:08:45
Postat av: scandalplayer

Jo, de e sant. Jag kollade nyss. Den hon loosa mot har visst ca 80% i vinstprocent. Men det verkar inte vara nått nytt nick. Andra kanske är?
Jovisst kan nog 4:an tillfälligtvis vara jättesvår.
Just nu finns ju JUPUS7, Bratten och Puffe, mickey3 och SuperMatte där. Och de e ju inga duvungar precis.
Å Kat - jag bara retade dig lite. Visste att MrD skulle bli lite lack. Men det är klart. Det är hans plikt att försvara dig! Skam vore det annars.
Vi vet alla din kapacitet. Men ärligt Kat, jag tror vi alla inte älskar att förlora.

2008-05-17 @ 09:31:08
Postat av: scandalplayer

Men ärligr Kat - Du borde kicka "KIKKAss"´s ass. För tom KIKKAss`s syster "KIKKAss syster"
(ja - hon heter så) slog KIKKAss sista machen står det i KIKKAss´s och "KIKKAss syster" `s profiler.

2008-05-17 @ 10:49:41
Postat av: MrD

Jag har inte en sambo som behöver försvaras. Hon klarar sig ganska bra på egen hand! :)

Lär väl få gott om stryk ikväll om Sverige skulle vinna, är ju 2 tokiga Finnesystrar här som kan puckla på en ;)
Hejja Suomi! ^^

2008-05-17 @ 11:02:18
Postat av: scandalplayer

Ja, Sverige - Finland har alltid i alla sammanhang varit rivaler.
Men till Kats o Marrus besvikelse, så måste ändå sägas att Finland i dagsläget inte har en chans mot Sverige.
Det är inget patriotiskt tänkande - bara att se på dagsformen.
Men om MASTERHANDS gullegris ; ) , Henrik Lundqvist, inte kan stå i mål - så vet man aldrig vad som händer.
Men jag minns när Henrik Lundqvist höll på att skämma ut Sverige - genom att själv nicka in Vitrysslands superlångskott i eget mål - Och Sverige missade därmed OS finalen. Det måste ha varit februari 2002.
Men det har tydligen hela Sverige glömt?

2008-05-17 @ 14:05:44
Postat av: scandalplayer

Förlåt - Det var Tommy Salo som stod i mål då

HAr e förresten länken till den katastrofen i OS Salt Lake City:

http://www.youtube.com/watch?v=KFQnIFN1pYo

enjoy!
; )

2008-05-17 @ 14:18:47
Postat av: Petrify

Mr D: Bra dom pucklar helt och hållet endast på dig och låter mig vara :)

Scandal: Vi vill inte minnas :p Sveriges vändning mot Finland i VM 2003 vill vi dock se repris på. =) Finns i min blogg ;)

2008-05-17 @ 17:42:51
URL: http://petrifyzone.wordpress.com/
Postat av: MrD

Ja jag vet att jag är mobboffret i familjen Peter ;)
Kanske är därför jag måste ta ut min ilska på någon scandal :) hehe
Tvillingrna va mycket nöjda efter brons matchen ;)
Jag med ärligt talat, Sverige va allderles för lama i sin insats mot Finland. Vi kunde ju ha bibehållit den spelnivå vi hade mot Canada, då hade det blivit en roligare match :)
Hyvääää Suomi!

2008-05-18 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0