Thumbs-up or Thumbs-down!

image69

  •  Folk som accepterar och uppskattar andras olikheter på alla sätt
  • Folk som kan ta en förlust med värdighet
  • Folk som inte är upp över huvudet om sin skicklighet - man kan alltid bli bättre
  • Folk som fortsätter att spela i t.ex. Golden turneringen oavsett många förluster - Vi har alla varit där va?
  • Folk som uppskattar den här bloggen och visar det genom att lämna kommentarer eller berättar det till oss :)
  • Folk som låter varann spela som dom själv vill
  • Alla admins på Shockplay som gör ett bra jobb
  • Kat och Mr D som låter mig bo hos dom så länge som jag behöver ;)
  • Wolfy för att du är en bra vän och bloggkamrat!
  • Bara två dagar kvar av skolan för den här terminen :D
  • tummitummi för att du ville vara med i mitt, Kats och Mr D's lag i den kommande Lag Cupen!
  • Den nya golden rundan har startat, lycka till allihopa! :)

image70

  •  Folk som lovar en sak men gör en annan
  •  Folk som är kaxiga i ligan som de inte sen kan leva upp till
  • Folk som tjatar om liga spel när man flera gånger har talat om att man inte har tid för stunden
  • Folk som säger GG efter varje set i couronne, det kan vara lite irriterande (ibland)
  • Folk som använder timer - tror att det gynnar dom i spelet ~ inte mot mig, jag väntar ut varje timer till de sista sekunderna= det tar längre tid ~ ingen idé att använda den mot folk som faktiskt spelar i normal takt
  • Folk som överreagerar i gammon när jag har tur - och jag menar inte små kommentarer som: lol , lucky och så vidare - jag menar dom som går så långt som att säga fuskare, är otrevliga, eller bara skickar jdgjdkdakdk, en massa jidder - håll det till er själva.
  • Folk som säger BL och NT ofta (och tydligt inte menar det)
  • Min vecka i både gammon- och couronne ligan - Vad gjorde jag under dessa matcher ~ Sov jag?
image72


image69 
  •  People who accepts and appreciates eachothers differences in any way
  •  People who can take a loss with dignity
  •  People that arent over their heads about their skills - you can always get better
  •  People who keeps on playing in for example The Golden Tour dispite many losses - We have all been there right?
  •  People who appreciate this Blog and shows it by leaving comments or telling that to us
  • People who lets everyone play in their own way
  • All the admins att Shockplay doing a good job
  • Kat and Mr D letting me stay at their place for as long as I need too ;)
  • Wolfy for being a good friend and blogmate!
  • Only two days left of school this term :D
  • tummitummi for wanting to participate in my, Kats and Mr D's team in the upcoming Team CUP!
  • A new Golden round has started! Good luck everybody! :)

 image70 

  •  People who promises something but does another
  •  People who are too cocky in the league games that they cant live up too
  •  People who nags about league games when you have told them several times that you dont have time at the moment
  •  People saying GG after every single set in couronne, can be a bit annoying (sometimes)
  •  People who use timer - thinking they will benefit using it ~ not against me, I will wait every timer out til the last second = takes more time ~ no idea using it against people that actually are playing in normal speed
  •  People who overreacts in gammon when I get lucky - And I dont mean little comments like: lol, lucky, and so on - I mean them who goes as faar as saying cheater, being rude or just send ghdhddsodapöadpö - nonsence... often - keep it to yourselves
  • People saying BL and NT too often (when they clearly dont mean it)
  • My really bad week in both gammon- and couronne league - What did I do during these games? ~ Was I sleeping?

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
allt är bra med dig?
Ha en toppen dag!

(Sugen på en ny design till din blogg? kom in hos mig och tävla)

2008-05-28 @ 13:01:26
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: marru

BTW it was Mr D who gave me that good advice about waiting the timer out - try it - it works every time! ;)

2008-05-28 @ 14:18:32
Postat av: Peter

Skriv på svenska också! :)

2008-05-28 @ 14:34:59
URL: http://petrifyzone.wordpress.com/
Postat av: Peter

Går snabbare att läsa på sitt moderspråk. =) Men annars var de en bra lista.

2008-05-28 @ 14:38:27
URL: http://petrifyzone.wordpress.com/
Postat av: marru

Okeeeej inga problem..det kommer! :)

2008-05-28 @ 14:41:03
Postat av: wolfy

Bra skrivet Marru och jag får tacka o buga mitt nöje att du vill vakamrat o driva blogg och saker här med mig:)

Well write Marru and i have to say ty and its my pleasure to be u mate and make stuff together in here, ty for want to be a part off it:)

2008-05-28 @ 20:32:46
Postat av: marru

Tack mats! :) Bara kul!

Thanks mats! :) Its just fun!

2008-05-28 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0