Team cup!

Lagen som hittills är klara är:
The teams that are settled so faar are:

Det finns en plats kvar i MASTERHANDS lag - en spelare som har spelat i högst div 2, och 3 hela lag fattas.
There is one place left in MASTERHANDS team - a player that has at highest played in div 2, and 3 whole teams are missing.

Det finns fortfarande tid att anmäla in sina lag!
There still are time left to sign in teams!

Thumbs up!
Katjziska , marru , tummitummi & Mr Daydreamer

 Wolf pack
 wolf-illefaciet,gäddan1,kajun kitten &  , R.A.F.T


Team Rocket!
Kliffhanger, 90 % , grillarn & paladinking


The No Hopers
Cardiak, SINGER, Ktothelaus & ittle boo1


 MASTERS BOYS  
MASTERHAND, Dentist, dreamonson11 &  ?

Impossible?
A Proud Romanista!! , Zimond, Krok & Crazzt87


Pass That Gold
Päron, Spiiik, Tiny Acorns & Muve


Gold-digger Theatre
Worldboy, krossaren2, Tallulah & MrCarl


13636 Clean Sweeps - How many does your team have?
Hektor, GodisGuden, mikey3 & cargo1998 (reserve SexigaTess)


Puffarnas
Puffe, SmekarN, Roughedge & Playshocker

Hellas Team
Hellas.Kokkinos,Romano.feffe2

Team Shock Allianz

Petrify, Cheese, Calippo & Dizzee

?
Trollmor, lillamia, lutteke, liloldlady

Team Mayhem
 Mayhem Lanski,rambunctious. , braverymonkey 

 


Kommentarer
Postat av: wolf

Ska bli kul detta hoppas jag och tack för att ni visat sån respons:)
En av de lirarna jag kommer tycka ska bli mest spännande är cargo1998 en kille på 9 år som piska upp Hektor häromdan:)
Riktigt kul med en ung ny "stjärna"? kanske nya Hektor,Myller om 1-2 år ?
Gl all Team

2008-05-31 @ 23:08:08
Postat av: MrD

Blir en lätt vinst :)
Hehe nerå, ska bli roligt, bara hoppas vi Hektor, Godis o gänget för då blire åka av :D

2008-05-31 @ 23:55:29
Postat av: MrD

"vi får möta" ska det vara där :P

2008-05-31 @ 23:56:52
Postat av: Kajun Kitten

Rough line up, looking forward to the games.

2008-06-01 @ 04:32:48
Postat av: wolf

Yoo all its been some trubble with some teams 2 examples Masterhands there it come in the light it was scandal.What did all players thnk? Should marru and mee go stright after the rules. maximum 1 who played elit now, 1 who played max div 1 now, i who have played elit or div 1 and finnaly one whith merits from max div 2? Or should we let some passed true who we think dont play that good now? I hope u comment that or we do as we have said 100% after the rules, for me its dont feel so dificult rules?
Next cup it will bee more time and straight rules for the teams.
Som ni ser o vet har många lag fått lite krångel med för bra lag enl reglerna 1 st nuvarande elitare, 1 st div 1 lirare, 1 lirare med gamla meriter ifrån div 1 eller elit och en med max div 2 meriter. Ska vi se mellan fingrarna första cupen och marru och jag bedömma att den håller inte mer än tex div 2 klass nu? Eller köra som vi sagt rakt av efter reglerna, det är ju inte helt lätt att sitta och godkänna namn och sen har de haft andra nick. Vill gärna höra kommentarer om det här helst från varje lag. Ved ni anser rätt. Jag vet iaf att nästa cup kommer aviseras långt tidigare och med solklara regler i uttagningen av lag som bara inte kan misstolkas. Skulle det fast vi försöker, slinka in nån "fel" spelare så hoppas jag ni förstår hur svårt det är att ha full koll på hela shock och alla nick. Vi gör ju ändå det här för att det ska bli nått mer kul på shock för er och vårs skull som vi ser en framtid i att det kommer bli en del av shock med cuper. Lite svårt när den eller den skriver att xxxx har spelat elit och xxxx säger nej det har jag inte. Vi försöker va så tillmötes gående som möjligt, men det viktigaste är ju att vi har kul och att det är lika regler för alla lag eller hur? Så låt höra vad lagen tycker nu då:)

2008-06-01 @ 09:25:49
Postat av: MrD

The rules was follwoing as I remember them.
1 Current elite player, 1 div 1 player. 1 player with old good merits and 1 player below div 1.
Now the question is if we can allow three ex elite players to participate in the same team? Hektor, GodisGuden Mikey3 has all been in elite. But are not playing there now.
But if this was the case, that we could allow that I think many teams would have invited other players to their tems, and we would have pretty much a top player tournament.
In my opionion we shall not allow it, same rules goes for everyone.
1 Player from elite, 1 from div 1, 1 old merit player and 1 lower than div 1 player.
There are 2 more teams (at least) that need to be corrected and will be so if the rules get to be what they are suppose to be!
I have no problems with the teams as they are, but the problem is that if it is allowed this time people will count on it being next time around aswell.
Team in need of a change of 1 member:
Puffarnas
13636 Sweeps
Pass That Gold
As we know of right now!

2008-06-01 @ 11:00:52
Postat av: scandalplayer

Hejsan.
Jovisst var det jag som var "ClearWater" i MASTERHANDS lag.
Själv såg jag det så att ClearWater inte varit i Eliten. MASTERHAND såg det så också.
Jag har använt det "ClearWater" ibland genom åren för att klättra upp till Div2 och sedan byta nicket till "scandalplayer".
Nu slog ju ClearWater Katjziska i Div. 4:a och manövrerade ut Mr D i 3:an -
Sen var det bara att byta till scandalplayer i 2:an.
Marru och "MrD gänget" blev ju rätt deprimerade över detta och protesterade naturligtvis.
Själv tyckte jag det bara var en definitionsfråga. Har ClearWater varit i eliten?????
Kolla presentationen!
Ta tex en snubbe som byter kön och blir kvinna. OMG!
I alla fall så får personen ställa upp i boxning som tjej.
Nu är inte ClearWater en tjej - utan fortfarande en snubbe men han e inte scandalplayer. Om det vore så, så skulle DaCa inte behövt byta ClearWater till scandalplayer i 2:an. Men det var han tvungen att göra, eftersom ClearWater inte är samma som scandalplayer.
Asså - lite kul måste man väl få ha!!

Jag e lessen att inte få vara med i MASTERHANDS lag - men "such is life".
Jag (scandalplayer - förlåt ClearWater) kommer inte ställa upp i ngt annat lag iaf - om nu någon skulle kommit på iden att bjuda in.
Bara MASTERHAND gjorde det. Hon måste väl ha gjort århundradets misstag
; )

2008-06-01 @ 11:03:38
Postat av: marru

oj vad deprimerade vi blev ^^
vilket gott skratt du ger oss ;)
alltså du sa att masterhand visste om att du var clearwater, självklart hon visste det eftersom att ni är vänner - ändå försökte ni "lura" in erat lag i cupen? ;)
Sportsligt? nej

2008-06-01 @ 12:11:30
Postat av: Katjziska

Hahah skojar du Scandal, tror du att det har något att göra med att du "spöat" mig och mr d i ligan?
Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om det faktumet.. :)
Har inte ens engagerat mig särskilt mycket.

Regler ska väl gälla för alla, jag har inte sagt ett knyst om dig, det får turneringsanordnarna stå för.

2008-06-01 @ 12:14:45
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

Haha du är rolig du Scandal! Som att t ex Hektor skulle gör en ny account o hoppa in i vårat lag? Men vadå hans nya Account har ju inte varit i Div 1 eller i eliten?

Kanske har missuppfattat dig men låter väldigt konstigt det du säger. Man är ju fortfarande samma spelare fast man har två olika accouts, bara dåligt att försöka lura folk.
Håller med Marru, jäkligt osportsligt.

Annars tycker jag lagen ser helt ok ut, även om Mr D har en poäng. Borde endast vara 2 spelare i varje lag som spelat i eliten, men men tycker vi kör på det här. :)

2008-06-01 @ 12:32:38
Postat av: MrD

Som jag sade, jag bryr mig inte om vi kör dessa lagen, kör på bara. Men bara hålla tummarna alla kan rätta sig efter reglerna om det skulle komma fler sådana här turneringar.
Gärna fler synpunkter på om ni tycker vi ska köra såhär.
Dvs Uffe aka scandalplayer borde väl då vara välkommen tillbaka i sitt lag?

2008-06-01 @ 13:20:33
Postat av: MrD

Btw. Känner mig bara tvungen att tillägga att scandal inte "spaöde" mig i div 3 :) Jag spelade bara 3 matcher förra veckan =D Förlorade ingen av dom :P

2008-06-01 @ 13:28:52
Postat av: Hektor

Tycker det är fånigt att hålla på och tumma på reglerna till 100 % i en så kallad "testturnering". Mikey är mig veterligen en etablerad division 1-spelare som lyckades hoppa upp i eliten en gång och åkte ut ganska omedelbart.

Jag tycker inte allt måste gå helt regelrätt just nu, spar allt sånt tills den riktiga lagturneringen drar igång. Just nu borde engagemanget ligga på att få med så många spelare som möjligt.

2008-06-01 @ 13:40:44
Postat av: MASTERHAND

Håller med Hektor. Jag var fullt medveten om vem Clearwater var men tyckte inte vårat lag var så starkt som många andras ex hektor, guden, mickey el puffe, smekarn, roughedge osv. där har vi 3 st elitspelare el f d. Jag hade tidigare i mitt lag jag, dentist , dream o mickey men fick inte detta godkännt. så vad är skillnaden på mickeys nuvarnde lag? Men som hektor sa så e detta en testtunering så jätte allvarliga behöver vi inte vara gällande reglerna. Hade det varit en riktig tunering så självklart skalld et varit strängare regler gällande ALLA lag. Men låt oss vara tacksama att mats o marry tagit detta initiativ och gjort detta.
Kram mathilda

2008-06-01 @ 18:13:14
Postat av: scandalplayer

Hm - Bäst man slutar kommentera här ; ) - Närhelst jag säger nått - så hamnar jag nästan i typ 4 nya kommentarer om det jag nyss sagt.
Kat - jag tyckte bara att det va lite kul när vi möttes - Jag tyckte du borde känt igen mitt break. O ärligt så tyckte jag du var lite "confusad" över att jag bjöd på motstånd. Alla spelare, kanske inte du, ville utmana mig snabbt för att de ansåg att jag skulle bli en mumsbit.
Sen kom nästa vecka o Mr D. Sant Mr D att vi inte möttes, men jag manövrerade ut dej - så att jag gick upp i tvåan.
Jag menar - men 6-1 för ClearWater och 3-0 för Mr D och en dag kvar att spela - var ju inte så kul läge.
För övrigt har nog bara Shockplay på att vinna att ClearWater e kvar. Hade bara tänkt att han skulle vara en månad. Sen bara Scandal.

2008-06-01 @ 20:00:55
Postat av: scandalplayer

O för övrigt - Borde inte scandalplayer nån gång leva upp till sitt namn
; ) Jag menar med tanke på allt ståhej.

2008-06-01 @ 20:03:12
Postat av: Katjziska

hehe ska jag vara ärlig kommer jag inte ens ihåg vårat möte i ligan, får ta vara på tillfället bättre nästa gång ;)

2008-06-01 @ 20:09:42
Postat av: scandalplayer

Bra Kat - Jag brukar åxå försöka förtränga obehagiga minnen
; )
Mr D försöker oxo försöka förtränga att han ska möta mej i Golden - Han har sagt nej 2 ggr redan. Säger att nån bitit honom i tummen eller nått. Är det du?
Men han spela matchen mot Puffe samma dag
; )

2008-06-01 @ 21:39:15
Postat av: MrD

Uffe puffe liten.
Den dagen jag spelade mot Puffe i golden frågade du inte ens om att spela efter!
Och att ta tillfället i akt på en allmänn blog att göra åtlöje av en åkomma som jag dragit på mig i form av ett eksem, som jag går en behandling för känns lite B.
Spelar couronne, absolut men vill inte sitta o lira viktiga matcher med detta då jag har tyghandskar på mig hela dygnet på obestämd tid!
Tyckte vi hade ett ganska sansat prat om detta på shockplay igår tror jag visst att det var, och då verkade du inte ha några problem med detta och bestämde dessutom på egen hand att vi skulle spela våran golden sista veckan när jag sa jag kunde säga till när jag var fit for fight!
Sagt detta till fler, HELLAS!!! verkade inte heller ha något problem att vänta med att spela, och betvivlar han skulle komma sen o publicera något sådant här i bloggen!?
MrD

2008-06-01 @ 21:54:02
Postat av: scandalplayer

Sorry!
Visste inte att det var så allvarligt. Jag uppfattade det inte så.
Kanske besvärligare nu i pollentider?
Appropå spela skadad . . .

Vet inte om ni kommer ihåg Gunde Svan, när han skulle fullfölja ett 5 milslopp på skidor för länge sedan. Långt innan "Fångarna på fortet tiden" Han ramlade och bröt nästan armen. Men åkte vidare.
Det var typiskt han, men kanske dumdristigt.
Jag menar dock inte att du ska göra samma, men kom bara o tänka på det.

2008-06-01 @ 22:20:04
Postat av: MrD

Ursäkten är godtagen.
Ne har inte blivit fastställt vad det kan bero på tyvärr. Men hoppas på en förbättring inom kort.

2008-06-01 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0