Marru about Couronne and Gammon league!

Couronne League
Third week in div 1.

Heey!
Now I've played my most games in div 1 this week, only got 1 game left and that
is against Kokkinos.

Didnt go so well this week, either? ;)
I have 2-6 in games and here you can see my result:


image39

Havent been too focused, but sure practice makes perfect :D

Btw, congrats MASTERHAND for you just were down in div 1 for a week and went straight up to elite again!=)
seems like you will stick around there next week too! :)


Couronne ligan

Tredje veckan i Div 1.
Heej!
Nu har jag spelat de flesta av mina matcher i div 1 den här veckan, har bara en match kvar och det
är mot Kokkinos.

Gick inte så bra den här veckan heller va?;)
Jag har 2-6 i matcher och här ser du mitt resultat:


image39

Har inte varit så himla fokuserad, men träning ger färdighet :D

Förresten, grattis till dig MASTERHAND som var nere i div 1 för en vecka för att du tog dig upp till eliten  
direkt igen =)
Ser ut som att du blir kvar där nästa vecka med! :)


BACKGAMMON!


Now I have been in div 1 for too many weeks, always had a good chance to get back to elite but I havent because
I never had a chance to play all my games!! :( 
(Havent got up to elite again since I joined gammon lg after a break, and it feels like that was ages ago)

I dont think the Gammon league are the same anymore! It is so hard to catch ppl in the league, and some get up to div 1. that really cant play the game good, they just get a spot cause the good players resign for some reasons! Bad!

Well... Is it my turn now? Hope so =D
Where are you Battie, I need you ^^,


image40


BACKGAMMON


Nu har jag varit i div 1 för många veckor, har alltid haft en bra chans att ta mig tillbaka till eliten igen
men det har jag inte gjort för att jag inte haft chansen att spela alla mina matcher :(
(Har inte kommit upp till eliten sen jag gick med i gammon ligan efter att ha tagit en paus, och det känns som att det var åratal sedan)

Jag tycker inte att gammon ligan är detsamma längre! Det är så svårt att få tag på folk i ligan, och vissa kommer upp till div 1. som verkligen inte kan spela spelet bra utan får en plats bara för att de bra spelarna gått ur för vissa anledningar! Dåligt!

Jaja...Är det min tur nu? Hoppas det =D
Var är du Battie, Jag behöver dig ^^,


image40

Sooo if I dont get back to elite in gammon soon I will look like this:
Sååå om jag inte kommer upp i eliten i gammon snart igen så kommer jag se ut såhär:

image42  Byeebye / Marru
 


Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Tack marru=) Ja ser väl skapligt ut men inte helt klart ännu. Men är så fruktansvärt OJÄMN!!!! Du kommer för el senare osså spela i eliten. Du har precis börjat fegspela och du ändå kommit så snabbt upp i ettan o håller dig kvar visar vad du kan=).
Kram mathilda

2008-05-13 @ 17:07:55
Postat av: marru

Jo det e sant men jag tror det e klart iaf ;)
Visst är de så.. ibland kan man spela galet bra haha o sen går det totalt åt skogen, man missar typ de enklaste skotten som finns :D
Tack! Kramkram

2008-05-13 @ 17:26:39
Postat av: wolfy

Minns vad jag sa Marru det tar några veckor att komma in i spelet i en högre division och se att ojdå de va inte sååå bra som jag trodde,,bara spelglädjen finns kvar så man orkar hålla fokus så är du på övre halvan om 2 vek:)

Du misssade Battie precis:/ Men ser ut att gå vägen ändå :))

2008-05-14 @ 02:37:08
Postat av: Roughedge

hehe kul att läsa lite om folks tankar för ligaveckorna. Keep up the good work så är du snart i elit i både gammon och couronne!

2008-05-14 @ 08:50:46
Postat av: marru

Wolfy - ja precis =)) aj då de va illa, ja vi får hoppas på de va :D

Roughedge - tack så mycket!! :)

Ja..och om du, eller någon annan vill dela med sig av sina tankar angående ligaspel eller annat rörande shockplay så sätter jag mer än gärna in ett inlägg om de!

2008-05-14 @ 12:43:36
Postat av: marru

Har nyss spelat min match mot Battie och jag vann den så nu borde de inte vara några problem!:D

2008-05-14 @ 13:35:21
Postat av: MASTERHAND

Grattis Marru! Jätteroligt=) Vi får väl se om vi kanske möts nästa vecka igen. Blir lite mer spännande i eliten för min del än det borde blivit om jag inte tappat matchen mot krossaren=( Hade 2-1 och spelade på topp men tappade tyvärr matchen efter det. Nu hänger det på att krossaren slår nippeh. Gör han det så är jag kvar=) Om jag bara kunde spela som jag gjorde mot krossaren jämnt så skulle det aldrig vara ngt problem att hålla sig kvar=)
Kram Mathilda

2008-05-14 @ 13:58:52
Postat av: marru

Tack , aaaa skitkul nu ska de spelas i eliten igen wiehoo :D

Säger du de, har inte kollat in om de spelat än.. hoppas du blir kvar..fast visst det skulle vara kul o möta dig igen hehe =)) kram

2008-05-14 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0