Golden round 4

Marru's top players in every group, in no such order:


Group 1. Goldstar, Zimond, Cronos - why not Rocketman if he plays enough?
Group 2. Katjziska (come on sis) , Godisguden, DaCa and maybe DIF SM 08?
Group 3. A Proud Romanista!! , ¤¤¤90%¤¤¤, braverymonkey and Mularn (bribe your wife so you can play^^)
Group 4. andreasaswardh, North Star, spiiik, johank87
Group 5. Mr Daydreamer, HELLAS!!! , Puffe , scandalplayer.... ah hard..wolfy too....  its the toughest group in my opinion!
Group 6. Hektor, Päron, ZiggyTheDog, Tiny Acorns
Group 7. MASTERHAND , Dentist, marru (yeye maybe) , Tallulah


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst på dagens: Henrik Utmanar :)

2008-05-28 @ 00:59:25
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: johank87

Sätter min peng på Kliffhanger som tvåa i min grupp ;)

2008-05-28 @ 11:04:13
Postat av: scandalplayer

Hejsan,
Jo, själv började jag med lite flyt. Vann 4 stycken 3-2 matcher + en 3-0 match. Sen ytterligare en. Sen loosade jag mot Puffe med 1-3. Inget att säga om, men jag hade inte det flyt jag skulle behövt för att skaka han.
Sen var det dags för SuperFreak. Jag tog ledningen med 1-0 som grön. Hade bra läge för 2-0 efter en limning som inte gick att komma åt förrän mina var i.
Men då drog SuperFreak - och sa att jag hade pushat.
Trots att han själv säger i sin presentation att han inte har ngt emot pushning. Bara om Puffe gör det i sista set i en femsetare.
Ärligt, jag trodde alla strulpellar hade försvunnit?
Celina Kyle bjöd på en jättehård match, men hon loosade delvis på att hon vägrade pusha. Jag vann med 3-2 efter underläge med 1-2.
Men kul med en spelare som inte gnäller. Jag tror hon spelar mestadels "for fun"
Jag tycker hon e bland topp fyra bland tjejjerna. Hon är delvis upplärd av Hektor. Eller hur Hektor?
Svårast att slå blir ju faktiskt nu sen kokkinos, MrD o. Uppsala. Av de jag har kvar. Iaf på pappret.
/Scandal

Gl!

2008-05-28 @ 11:05:42
Postat av: scandalplayer

O Nippe naturligtvis. Fast jag vet inte på vilket humör han e på. Han gillade inte att jag inte ville spela vår match efter att jag nyss avverkat 5 matcher i rad. Jag ville vila lite.
Hur som helst blir Nippe svår.
/Scandal

2008-05-28 @ 11:09:34
Postat av: MrD

MrD's tips 1a. 2a. och 3a.

Grupp 1: Zimond, Goldstar, GOLDPLACE (på fler spelade än Cronos)

Grupp 2: GodisGuden, Katjziska, DaCa

Grupp 3: A Proud Romanista, Mularn (svik mig inte), MrCarl

Grupp 4: andreasaswardh, Kliffhanger, spiiik

Grupp 5: Puffe, Mr Daydreamer, scandalplayer

Grupp 6: Hektor (LÄTT), ZiggyTheDog, Jimpan.jl

Grupp 7: Girl top 3? MASTERHAND, marru, Tallulah

Ja sista gruppen tycker ja är lite rolig med tre bra tjejer i :)
Jag har denna gång hamnat i en riktigt knepig grupp med mycket bra spelare, bör väl kanske vinna de flesta en bra dag, men vad är en bra dag? Många knepiga/sega/svårslagna spelare. Ska bli kul (hoppas jag) =D

2008-05-28 @ 14:40:03
Postat av: scandalplayer

Måste ju tillägga att SuperFreak, efter matchen mot mej, nu ändrat i sin presentation och säger att han inte längre accepterar pushing.

2008-05-28 @ 15:03:17
Postat av: MASTERHAND

Oj! Vosste inte att Tallulah var en tjej=) Ja vad roligt att det blivit så.
Ja jag får väl med köra min lista. Hade väl alla rätt som vanligt sist=) :
GRUPP 1
Zimond - Storfavorit till slutsegern.
Goldstar - En som kan störa de flesta om han inte spela så snabbt=).
Cronos - vi alla vet vad han kan i sina bästa stunder.
GRUPP 2
Kat - Tror hon kan överraska här o vinna=).
Godis - Titta på hans statistik så ser du klassen. En av slutvinnar aspiranterna.
Daca - Verkar alltmer på gång och kan ta många på sin rutin.
Grupp 3
Proud - Otroligt jämn i golden och en av mina favoritmotståndare=) Tapbreak, love it.
90% - Har verkligen kommit igång nu och kan slå de flesta en bra dag.
Web - Också en favoritmotståndare pga tapbreak=) Är nästan alltid online och därför vinna mkt på det..
Grupp 4
Andreas - Enl mig Zimonds huvudkonkurrent till slutsegern. 4-vallarnas konung=)
Kliffhanger - Bror goldstar som genom sin landslagsplats visat en del.
Mayhem - vet inte så mkt om denna bara att hans hem byggdes i maj=)
GRUPP 5 ( klart svåraste gruppen)
Mr D - Kats riddare=) En mkt bra spelare som ibland är lite dryg=) Men oftast snäll.
Puffe - Också en som kan slåss om slutsegern om han går in för det.
Scandal - Hörde rykten om att han kanske är
tillbaka i ligan???=) Men åldermannen håller än=).
GRUPP 6
Hektor - Ja är man en legend på shocken så skall man ta hem denna grupp lätt.
Päron - Mkt trevlig och bra spelare som kan slå de flesta en bra och vacker dag.
Jimpan - Tappat formen lite men kan väldigt mkt bra stunder.
GRUPP 7
MASTERHAND - Mkt trevlig och sportslig spelare=) Som hittat formen igen o tapbreakar och pushar mer än någonsin=)
Dentist - Vem är denna????=) Nedå sweety för att aldrig spela matcher utan bara i golden så visar du ju lite av din klass. Top 10 i sammandraget. Om DU SKULLE SPELA LITE MER MATCHER OCH GÅ IN FÖR DET SOM JAG ALLTID SAGT så skulle du vara en av favoriterna till slutsegern.
Marru - Mkt trevlig och sympatisk spelare som mkt snart kommer hjälpa mig i eliten med alla killarna. Då tar vi dem en efter en=)
Tallulah - vet inget om denna. Inte förens du berätta Mr D att hon är en tjej=) Men har tidigare gjort bra resultat så får nog ta fram min girlpower när vi möts=)
Såja då var det klart och ja daca du kan väl egentligen ta dessa resultaten så startar vi golden 5.6 =)
Kram Mathilda

2008-05-28 @ 15:15:26
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

Tack för favoritskapet igen mr D, hade du mig inte som 1a förra med? :) Hur som helst så vet jag inte om jag kan uppfylla det, blev ju torsk mot webdesigner av alla männsikor, grrr :) får försöka hålla "1an" nudå ;)

Golden o lag-cupen får bli det man satsar på framöver :)

2008-05-28 @ 15:49:37
Postat av: MrD

Så lite så proud:) Är man bra ska man ha kredd för det :) Men du kan bättre, och måste kunna bättre om du ska ha en chans på slutsegern, trots dina lysande Golden resultat. ;D (peppar lite bara) :)
Tallulah=Karin (va ivf förut om det inte skett någon typ av förändring)
Ja DaCa, ta den tipsraden, så slipper jag bli så besviken på mig själv som i förra omgången. =D
Ja, Katjziska min sötis kan garanterat överraska, men Godis vinner nog tyvärr om han lirar tillräckligt :/

Enligt mig slåss följande spelare om slutsegern i denna turnering.
Zimond: som absolut favorit.
andreasaswardh: vet vad du kan Andreas
Hektor: Kanske den jag hoppas lite på, kul om han gjorde en riktig comeback :)
Puffe: Alltid med högt upp, oavsett tidigare resultat under turneringar. (lite som Italien i fotbollen) =D

Outsiders,
Jag? orka motivera, jag kan detta "ibland"
GodisGuden: ja, skulle kunna va en favorit om inte dom fyra översta va så himla bra :)
Goldstar: En av dom bättre här inne nu, men han behöver lite mer jämnhet.
Cronos: Ingen tvekan om att han kan vinna om han får mer speltid.
Katjziska: Underskatta ej för då får ni skylla er själva :)

2008-05-28 @ 16:12:03
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

Hehe jag dör inte av lite peppning. :) Bra där. Skönt att du inte ens har med mig som outsider ;) Då smyger jag lite bakom o slår till istället, hmm i like it. :)

Små marginaler kommer avgöra som vanligt.

2008-05-28 @ 16:31:35
Postat av: Nippeh

scandalplayer - jag hade inget emot att du inte ville lira vår match jag sa "haha" för jag tyckte det lät lite kul att man blev så trött av att lira en couronnematch som du sa då, inte 5 ;) // niklas

2008-05-29 @ 01:56:08
Postat av: KroK

Marru ur breaking my heart ;(

2008-05-29 @ 15:48:56
Postat av: marru

hihi sorry KroK ;)

U will be in top if you play enough! then you will go by me too =D

2008-05-29 @ 17:12:42
Postat av: MrD

OK blir svårt med en tjej top 3 i sista gruppen, visade sig att en av dom inte va tjej "längre" :S

2008-05-29 @ 22:19:50
Postat av: MASTERHAND

Ok! Jag erkänner jag är egentligen en kille på 14 år=) Nedå skojar bara. Antar att det är tallulah du menar Mr D? Isf får jag ta fram min girlpower ännu mer i golden när jag möter han=)
Kram Mathilda

2008-05-30 @ 07:51:31
Postat av: MrD

Det stämmer. Det är krossaren2 som spelar från Tallulah's konto!

2008-05-30 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0