Email

Nu har vi en email som du kan sända dina frågor till oss om cupen, shockplay.. bloggen och så vidare....


Vi ser hellre till att ni skickar era frågor till mailen om det inte är brådskande... annars kan ni ju alltid skriva till oss på shockplay - till wolf eller marru.. Vi båda har lika mycket ansvar för allt med det här att göra så bara så att alla  vet.Att jag wolf började här ensam, men sen fick med mig Marru viket jag är jäkla glad för att hon ville bli ena delen av här det puu vilken tur:) Så många frågor, skrivande. komma på ideer nu cuperna vi tänker oss fortsätta med även utöka till tex i corren en bestämd lag cup över många olika deltävlingar, i även de andra spelen. Så antar jag skrivandet inte blir mindre. Så vi kommer köra olika cuper  och tävlingar med nu lite begränsade möjligheter men vänta tills version 3 kommer då brakar vi löst ordentligt:)
Så ska ni ha tack för all positiv respons om både blogg och cup och lagspel:)


Email adressen är: [email protected]

Vi kommer att kolla mailen varje dag.

Now we have a email that you can send all your questions about the CUP , shockplay.. the blog and so on....


We rather see you send your questions there if its not in a hurry... otherwise you can write to both of us at shockplay - to wolf or marru.. We both have as much responsibility on all this so you know.

And this cup on sunday is ust the begining before we start on real:)
The email adress is: [email protected]

We will check the email every day.

image68


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0