Change of plans about Team CUP day!

Hej!
Nu har det blivit en liten ändring på dag angående Cupen eftersom att landskampen spelas på söndagen.
Det nya datumet är:  Onsdag den 4:e juni kl 20.00!

Ni som ännu inte har lag har till nu på söndag på er att anmäla in dom!


image68



Hey!
It has been a little change of day to play the Team cup because the friendly games are played this sunday.

The new date is: Wednesday the 4th June 8pm swedish time!


You who doesnt have a team yet got time til sunday to sign them in!


Kommentarer
Postat av: andreas

Jag kan redan nu meddela att jag inte kommer kunna deltaga, har nämligen studentvecka : )

2008-05-29 @ 21:51:56
Postat av: marru

va tråkigt andreas - men samtidigt kul med studentvecka =D

2008-05-29 @ 22:11:28
Postat av: Hektor

Förstår inte anledningen?

En landskamp tar ju typ en timma, folk har ju faktiskt planerat in att det ska vara på söndag. Förstår verkligen inte varför andra människor ska behöva rätta sig efter att några av oss spelar en landskamp?

Och föresten så vet jag inte om jag kan då heller...

2008-05-30 @ 00:02:08
Postat av: Hektor

Ett tillägg:

Bara som tips till fortsättningen när du gör sådana hära turneringar. Man kan inte hålla på och vela, då tenderar allt att gå i stöpet. Har man sagt ett datum så är det helt enkelt så. Börjar man vela om det så tenderar det att gå åt skogen.

2008-05-30 @ 00:06:41
Postat av: wolfy

Det har en orsak Hektor (Som vi delvis klantade oss på och ngt som vi inte kunde styra över, som jag skriver privat till dig.
Håller till fullo med dig på varje ord utan tvekan och det kommer inte hända igen.
Men som jag sa har det en orsak som vi inte kunde påverka som jag inte kan skriva i en blogg , men ska förklara allt jag kan.
Jag hoppas ni kan överse med det här en nyttig läxa för oss också.
Vi är ju beroende av alla er spelare, så självklart ber jag om ursäkt för problem vi orsakat men hoppas ni kan ha lite överseende med oss förstacupen vi gör,med förhoppningsvis enl planerna många fler, men då är vi ju beroende av ert intresse och stöd för att överhuvudtaget ha en rimlig chans att lyckas.Det här är ju några test cuper som vi tex är tanken att följas upp av en årscup, med samma lag hela tiden 12 cuper 1 cup/månad Datum och tid för varje cup kommer då läggas ut redan första dan för ett helt år.
När det är första vi gör kan vi ju inte bli sämre iaf utan bara bättre.Så självklartfår vi räkna med kritik både negativ och får vi hoppas lite positiv också:)
Wolf

2008-05-30 @ 16:32:17
Postat av: MASTERHAND

Jag tycker ni skall ha all kredit för att ni startar upp detta. Vi alla felar ibland o det är mänskligt.
Kram mathilda

2008-05-31 @ 15:55:24
Postat av: wolfy

Tack Mathilda vi klanta men det var inte allt vi kunde styra till hjälpen, lessen för det.
Men tack gott att få höra nått positivt:)
Kram på dig:P

2008-05-31 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0