Ang. Fortsatt Golden spel

Vad det gäller Golden så kan Daca varken ta bort eller ge vinst till alla som inte lirat en person som bara spelat 5-6 matcher. Det blir orättvist, men ruggigt svårt att veta vilka den personen har mött.. o det jobbet som det skulle innebära att fråga alla 1 o 1 och då ska alla komma ihåg det oxå med 100% säkerhet, det funkar tyvärr inte.. utan tabellerna kommer kvarstå som dom gör.Så ös på i nästa runda i början och försök såna ni tror blir svåra att få möta.Sen får vi se i nästa runda om de utbytta folken blir mer taggade och förhoppningsvis spelar allt de kan.
Tycker Daca överträffat sig själv med den här toren att inte alla spelar är ju tyvärr omöjligt att veta när de anmäler sig.
Så gl i nästa runda med o försök få folket att lira påminn dem om att 10 matcher är mini för att få vara kvar i golden.
Gl cya wolfy

Kommentarer
Postat av: .

Borde vara lätt att lösa genom att köra liknande upplägg som i ligan?

2008-03-17 @ 16:56:30
Postat av: Katjziska

Håller med dig om det du skrev, men om en spelare lovar att spela och sen bara skiter i det, tycker jag att man ska få matchen till slut om den inte har blivit av, det är ju inte rättvist heller om man försöker få tag på en match och den personen struntar i det, fast han har spelat andra i turneringen.

2008-03-17 @ 20:21:17
Postat av: andreas

Tycker som . att de borde införa samma system i golden som i ligan.

2008-03-17 @ 22:01:25
Postat av: DaCa

Det tycker jag med, att det skulle vara samma uppläg som i ligan. Men tyvärr är det en omöjlighet i dagslöget tyvärr, annars hade jag naturligtvis ordnat det. Jag och alla andra får helt enkelt förlita sig på att alla som anmäler sig gör det för att spela alla matcher.
Som sagt, det här var det bästa jag kunde åstakomma, och tänk på att det var för er skull, inte min :)

2008-03-22 @ 18:20:30
Postat av: andreas

Okej, du har iallafall gjort ett grymt jobb med att få igång touren måste jag säga :)

2008-03-23 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0