03-28 Golden runda 1

Topp 5 i varje grupp! Grupp 1.Muve, cheese,scandal,SEEDEE, Zeedie. well done cheese.. Grupp 2. jimpan,Better, Web, Daca, 90%. Bra jobbat din gamla räv:) Grupp 3. Mayhem, Dandare, Trickdog,Roughedge, osaglam. helt ok roug utan riktigt sug,lite spel o inga deff att vara med däruppe! Grupp 4. Kat, andreas, päron, wolf, puffe. Du är grym kat inte lirat liga på länge och toppa bra:) Men du Puffe du kan väl fråga om du FÅR spela nån match mer för gullgull:P Grupp 5.Zimond, .System, Mr carl, Mularn,Nippeh. zimme outstanding som vanligt och starkt Mr Carl att komma igen efter breaket o bråka lite om de höga poängen kör hårt kalle. Grupp 6. Mr D, Bratten, krok, dreamonson11, hwgrd. Bra jobbat DD:) Grupp 7. Gäddan, transmasterY, braverymonkey, anders, shamen. Strongt gädd obesegrad............ Grupp 8. Route66, hoppbananen, Prebensson, rednecksmurf, prdac. spelet sitter bananen trots lite lir:P Grupp 9. A Proud, cronos, hannes, dragon,Giuly8. bra lir Proud!! Grupp 10. Dentist, orebronx, SINGER, Beecause,uppsala. du är grym när du vill spela ore, absolut en som kan hota zimme, shot mannen.. Grupp 11. Smekarn, MASTERHAND, Johank87, Im pope, spiiik. Bra gjort smekis:) Kul du får visa här MASTERHAND vad du går för speciellt efter gårdagens incident. Grupp 12. GodisGuden, tallulah, SidDan-Swe, mac The Knife, Mc All In. Godis du är bara så j.....a bra när du är sugen:) Wolf

Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Skönt med ny runda snart=) Håller med dig om att Orebronx är en som kan hota Zimme. Någon av Zimme,Orebronx,Muve,Guden och Puffe bör vara vinnaren. Outsiders enl mig Gäddan, Better, Mr D, Romanista. Sedan hoppas jag att jag el Kat kan gå långt och det har ju börjat bra=)
Mathilda

2008-03-28 @ 11:00:34
Postat av: MrD

Ne favorit tippad är jag kanske inte. Men för mig är det bara en fördel, jag vet hur bra jag är, men jag har så himla svårt att plocka fram det när det gäller "tävlingsspel" jag lirar bäst i turneringar och i pointsgames. Därför skulle det vara intressat och se vad som skulle hända om jag fick till det som i masters 06. Ser inte mig själv som en outider, men inte en "insider" heller, jag ligger mest och smyger i vassen och väntar på att attackera :)
Hoppas jag kan pricka in lite positiva nerver när det närmar sig.
Om inte så är det antingen Zimond, Muve eller Orebronx som vinner, enligt mig. Om inte Cronos mirakulöst skulle hitta formen, då har vi en kandidat till. Kat, of course hon kan verkligen ställa till det för en o annan, varför inte för alla? Gäller ju bara och palla med nerverna som sagt. Det går som det går helt enkelt, det är faktiskt bara ett spel ;)
Gl allesammans // Martin

2008-03-28 @ 14:39:50
Postat av: Anonym

här var det dåligt med mellanslag ;) men du tar dig sa pyromanen. Puss älsklingen

2008-03-28 @ 22:46:55
Postat av: wolfy

Asså såna besök här Puss Puss :P

2008-03-29 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0