03-20 zimond och lite mer

Zimond vet att du är less lite uttråkat varit sista veckorna på cor lir, är väl inte så stor idee att säga grattis ens , el jo klart det är ett Grattis till guld igen grymt starkt att känna sig ur form, lira bara ligan och dra hem den med 8-1.......
Imponerad zimme:)
Men en utmaning zimme finns ändå några hot vek liga varning om hans form håller nästa spel vek med, gäddvarning spelat grymt bra några dar nu,andreas när får du en flyt vek igen,dags denna gång? Orebronx hur jäklans bra som helst går du för ligan ? Då gissar ja på nån av er 3 om zimond inte "piggnar till" Näpp kommer nog mer senare idag trött som en alika typ 02.37 så sängen drar mig dit som rena magneten.
Natt på er wolfy

Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Ja du behöver lite motstånd Zimme så jag får väl öka farten o ta mig upp i eliten igen då=) Hahah,nästan så jag trodde på det själv=) Men det e nog dax med lite kvinnlig fägring i eliten igen så vi gör ett försök veckan som kommer=)(Nu har jag ordnat upp min dåliga start i golden iaf=)) Ser fram emot en fin match igen wolfen.
Kram till er alla

2008-03-20 @ 07:45:08
Postat av: Zimond

Tack, tack.

Fast jag tycker jag är i bra form, bara lite smått less på att lira vanliga matcher. : )

2008-03-20 @ 13:22:31
Postat av: andreas

Jo, grattis Zimond fint lirat, synd att du inte fick
9-0 bara med rätt skapliga +/- siffror.
Jag försökte iallafall ge dig en match om guldet men gick ikke hela vägen denna gången. =)

2008-03-20 @ 19:51:54
Postat av: wolfy

Jo nolla alla ser lite stiligt ut zimond med lite halvfart och 8-1 är grymt:)
Fast anar att andy, gädd, Godis, muve,puffe en handfull till är taggade till max i golden iaf.
Slutspelet 1 match kan man vinna el loosa mot många så????
Håller med dig Masterhand saknar lite tjejer i toppen, sant mathilda vi brukar spela kula matcher, nästa vek lir det att käka taggtråd och pissa napalm:) (Clintan Heartbreake ridge) nädå spelar jag bra och nån är bättre då smälter jag det lätt, värre om man lirar sopit själv och loosar på det, då är det inte svårt att tjura till sig lite på sig själv,tur det går över fort:P
Vart tufft i 1 b denna vek med orebronx som lekte med oss 9-0,så shot mathilda för eliten nästa vek!!

2008-03-20 @ 21:59:56
URL: http://www.wolfys.blogg.se
Postat av: MASTERHAND

Ja denna veckan blir det allvar. Gör en veckas satstning på ligan så får vi se vart det bär=) Skall bli intressant o se Ore i eliten. Enl mig en som kan störa zimme. Bara han satsar o spelar alla matcher nu. Lycka till alla nu o kramis

2008-03-22 @ 14:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0