Mr Daydreamer

Det var visst någon som blev lite arg härom dagen, så jag ska förklara lite hur jag funkar!

Jag har aldrig bett någon tala gott om mitt spel, däremot vill jag att alla ska vara ärliga
i sina åsikter, precis som jag var om MASTERHAND häromdagen.

Du lirade en bra match mot mig i masters härom dagen, en bra offensiv match.
Men utefter det jag sett av dig så har du en slarvig offensiv, det är min ärliga åsikt.
Jag vet att det kan låta värre än vad det är, och att det ibland kan låta hårt och elakt.


Som till exempel att MASTERHAND pratar gott om mitt spel, kul att du tycker så, bara hoppas
att det är din ärliga åsikt, och om det är något du utelämnat så finnas alltid chansen.
Bättre att få höra det av den som har åsikten än att höra det på annat sätt.
T ex så har jag ju fått höra en del åsikter om hur jag är som person. Atombomb är definitivt
det roligast hittils, men ivf så uppskattar jag att jag fått reda på dessa åsikter av dom som
haft dom.


Så vad säger detta nu om mig som person egentligen?
Ja, jag är rakt på sak, jag kan låta dryg
och arrogant, men jag är ärlig. Och jag är ganska snäll
(vet att det kan va svårt att tänka sig=P)

Sen ser jag en skillnad i att kritisera någons spel (en sak som man kan se med egna ögon) och
att kritisera någons personlighet? (något alla utom 3 st på shockplay förmodligen aldrig kommer
att få se)

Ska ni kritisera mig, kritisera det ni vet något om!

Ett flertal personer har nu försökt att säga hur jag är som person i ett offentiligt forum.
Och dessutom ifrågasätta vissa val vissa personer gjort i livet utan att vet ett dugg!

Jag har iga planer på att svara på några kommentarer, men nu har ni chansen.
Tala om för mig vad ni tycker om mig, som person eller som spelare, kan bli rolig läsning!
Enjoy!
 



It seems someone got mad the other day, so I will explain a bit how I work!
I have never asked anyone to talk good about my play, however I want everyone to be honest in their opinions, just like I was about MASTERHAND the other day.

You played a good game against me in masters, a good offensive game.
But all along I have seen from you is that you have a sloppy offensive play, that is my honest opinion.
I know it can sound more harsh than it is and that it sometimes can sound mean.

For a example MASTERHAND talks well about my game, fun you think so but lets hope it is your honest opinion and if there is something you have left out there is always a chance to say it out loud.
Its better to hear it from the one who has the opinion, rather than hear it in a other way.

I have heard many opinions about how I am as person.
Atom Bomb is definitely the funniest so far, but in any case I appreciate hearing it from the ones that has those opinions.

So what does this tell about me as person?
Yea, I am straight forward, I can sound haughty and arrogant, but I am honest.
And I am pretty kind (I know it can be hard to imagine=P)
And I see a difference in critizing someones play (a thing you can see with your own eyes) and to critize someone personally? (thats something more than 3 people on shockplay might never got a chance to see)
If you are going to ciritize me, critize the things you know something about!

A majority of people has now tried to say how I am as person in a public forum.
And also questioning certain choices people have done in life, without knowing anything about it!

I have no such plans answering your comments , but now you have the chance.
Tell me how you feel about me, as person or player, it can be fun reading!
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: KroK

Nu ska jag oxå vara ärlig. Det är sånt här som får allt det här bullshittet att fortsätta mellan folk, det är lite som du letar efter någon att bråka med. Jag är inte sur på någon, men nu tvättar jag mina händer rena från alla dom här cupperna, bloggen och fan vet jag, det verkar allafall bara sluta med bajs. Jag är inte arg på nån, jag är arg på att inte folk bara kan spela spelet, hålla käft & komma ihåg varför man spelar det. Tjingeling!

2008-06-29 @ 15:04:27
Postat av: MASTERHAND

Då passar det väl bra att jag börjar då=)

Som sagt nu pratar jag själv och bryr mig inte om min skitstövel till man.

Jag vet som sagt att jag kan vara snabb i käften ibland och skämta en del bl a om att jag skulle vara den bästa tjejen osv. Men som jag tidigare nämnt är inte detta viktigt. Jag vet att jag osså från en början av min tid på shockplay anklaga dig o kat för att fuskat. Men jag rätt ny här då och lite "omogen" på shockplay om man nu kan säga så=)

Jag har bett om ursäkt för detta. Det jag störde mig på gällande mitt utalande om mig var att jag istort sett bara var bra på deff och tapbreaks. Självklart vet jag om mina svagheter som det offensiva spelet men anser mig vara en mkt bra spelare för det, vilket jag tycker jag bevisat.

Vad jag tycker om dig Martin, hmm jadu=)

Jag skämtar det mesta när jag skriver att du är envis och lite dryg. Visst det stämmer en del hur du är mot mig men vet att det finns en fin människa där då jag sett på din blogg hur du berättar om din otroligt fina dotter och fr a Kat.

Jag är som sagt var ärlig i mitt sätt. Den jag visar här sådan är jag. Skämtsam, lite retsam=) men fr a väldigt snäll och omtänksam.

Så till sist så menar jag till 100 om ditt spel. Om jag har en slarvig offensiv så tycker jag du ibland slarvar bort din talang. Du kan mkt bättre än du visat.

mathilda

2008-06-29 @ 15:07:53
Postat av: marru

Jag kan säga att innan jag lärde känna Mr D så hade jag rätt liknande åsikter såsom du själv tagit upp nu Martin.. att du kan låta dryg osv…



T.o.m. Kat var ju din svorna fiende förr i tiden hehe



Men när man väl har lärt känna Martin så kan jag säga att han är den mest hjälpsamma person som finns… Man kan alltid lita på honom och hans visa ord =)

2008-06-29 @ 15:18:52
Postat av: marru

Kan tilläga Krok att det här inlägget inte var alls för att Martin är 'ute efter att bråka med någon'



Ge mannen lite uppskattning, han försöker här förklara hur han är och även vad jag tror att många missförstår hans kommentarer!

Han menar inget illa

2008-06-29 @ 15:20:54
Postat av: MASTERHAND

Hmm läste igenom mitt inlägg och lät som om jag bara förklara hur jag var=) Men det var bara för att du skall förstå martin hur jag är och vad du missuppfattat om mig som person. Men som jag sa så tycker jag du är en grym correspelare. Som person känner jag dig inte men som jag sa så visar du på din blogg att du är en väldigt fin person.

Så nu var det uträtt.

mathilda

2008-06-29 @ 15:28:06
Postat av: KroK

det va ingen attack mot mr.d! jag har inget emot honom. det var bara lite utlopp för min frustration om den eviga draman inom shockplay-communityn :)

2008-06-29 @ 15:32:31
Postat av: marru

Ok då krok ;)



Måste det nödvändigtvis bli mer drama pga det här inlägget?

De som går åt personligt kanske kan tänka efter och förstå att de inte kan kritisera något som de inte vet nånting om. (Mr D personligen då)



Tråkigt att det blev som det blev med cupen! För jag antar att du har det i åtanke med.

Men nu släpper vi det , Krokofant :D

2008-06-29 @ 15:55:13
Postat av: CardiaK

You'z a baaad mutha fuck man.



But I luvz ye ;)



Peace. x

2008-06-30 @ 17:55:39
Postat av: CardiaK

You'z a baaad mutha fucka man.



But I luvz ye ;)



Peace. x

2008-06-30 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0