06-28 Teamcups

Yoooo!
Efter gårdagen 8 dels final, med förövrigt en grymt spännande match mellan MASTERHAND vs Touchpan där MASTER vände 1-2 till 3-2 i en riktigt bra match som inte avgjordes före sista stöten. Måste vart en av de bättre matcher du gjort Mathilda mot den bästa nybörjare jag sett, elitklass efter 150 matcher!!! Imponerad att du vände där Mathilda:)
Filmen
ifrån den matchen kommer att läggas in bara jag hinner ändra filformat.

Det va en riktigt kul match,tills Masters Boys vunnit, då började  lite gnäll om lite alltmöjligt, pekar inte ut nån nämner det för att lite onödigt tjafs vi klarar oss utan och spela för att det är kul , för laget, visst jag vill gärna vinna alla matcher jag med men får inse att den andra va bättre o lära sig ta en loos ett smile o tänka nästa gång piskar ja dig! Nu är det andra cupen Marru och jag kör så det är läro cuper för oss också vi är ingen Rocketman eller DACA som KAN det här , Daca vilket jag mer och mer (när vi gör tävlingar) blir imponerad av att han orkat med allt gnäll,alla fuskanglagelse, undersöka fusket, massa frågor sköta ligan som Admin driva Masters och Golden för oss att han pallat i snart 4 år!
Respektera åsikter i normalt skrivna mejl eller bloggar är självklart ska diskutteras och tänkas på även andras bra ideer.

Men nu är reglerna iaf så här med lottning och lag även regeln om hemmalag att det blir ändring till vi startar upp nästa cup , delcup 1 i en serie av 12 med permanenta lag 4 plus 2 spelare kommer det att bli ( så gäller att tänka ut lag, taktik vilka ni litar på är där när matcherna spelas mm) Där lagen kommer att innehålla  3 totalt Fria spelare 3 st med max div 2 meriter som vi kommer (be om hjälp med att kolla innan vi kör),då är det prob ur vägen ett godkännt lag  inne i cupen och samma spelare hela vägen då slipper alla undra hur bra den el den är. I de cuperna kommer vi iaf de första cuperna att köra med 4 st spelare med MINST 2 st från anmälda  div 2-3-4 spelare! Med risk att det blir svårare att få folk samlade till matcherna vill vi se större lag , med fler utan att behöva ha så höga meriter mer team där alla lag har stjärnor och lagarbetare typ så för mig iaf spänningen i en direkt avgörande sudden match efter en tie match.
Tror att lagen jämnas ut lite då med chans för många lag att va med och "bråka",   så  avser vi att ta bort hemma favören och ta mot era anmälningar utan att andra laget ser och sen bara ljna upp er 1 vs-1  osv.
Lag för er som är intresserade kan ni redan under veckan börja lämna in till wolfman eller marru
Mer om detta kommer men så ni alla vet att reglerna gäller till punkt ikväll men komer ändras en del till cupstarten vilken vi strävar efter att ha klar på 6 månader  2 cuper per mån.

Nu till ikväll får vi önska alla lagen lycka till  Wolf & Marru

Ps. Tackar även MrD och Roughedge för samarbete hjälp och coola ideer plus självklart Rocketman som låter oss köra det här cup racet   thx boys//wolf


Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Tack mats! Ja han var otroligt bra, nästan för bra för att vara nybörjare=). Tror väl inte att det var min bästa match då jag blev lite konfunderad över att han var så bra men jag spelade bra och hade tur som vann. Jag tycker du o marru skall ha en stor eloge till det arbeta ni gör. Att göra alla till lags är svårt. Jag har klagat på en sak och det står jag för men som sagt detta är en testcup så då e det ok.

Kram mathilda

2008-06-28 @ 13:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0