06-22 uppdates the cup team and who is the top 10 girls ???

Äntligen färdig festat för den här midsommarn:)
Finnaly the party is over for this time:)

Tell us who u think is a good girlplayer in couronne, i will  ( i say i will because Marru is a top 10 here self:)
All girls who wants to bee in the competition  i will have the top girl 2008 ,and off cource the top 10 girls:) I come back with time and rules tomorrow, but probably a cup over 1 evening. So just tell me all who wants to try win or comes on top 10 girls and i invite u to a competition, the 32 first to apply for the competition is in there.Come on girls and show all boys:)

Nämn tjejer ni tycker är värda en topp 10 plats i corre, (jag säger jag för att Marru själv är med däruppe, men säkerligen inte vilja nämna sig själv:)
Alla tjejer som vill va med i tävlingen Top 10 Girls 2008  och såklart bästa tjej 2008.
Så den tävlingen är för er tjejer kom igen och anmäl er nu, vem vet  vem som vinner en match kanske inte blir alls den vi tror på idag??
Men ni är välkommna alla tjejer att anmäla er de 32 första är med.Skriv att ni vill vara med bara till wolfman.
Återkommer med datum och regler imorron. Men blir med all säkerhet en cup över 1 kväll.
Ska bli riktigt kul att inte spela och bara kolla på er tjejer jag vet det finns många tjejer som är duktiga redan och många som är på gång, gissar att enda anledningen till att det inte är mer tjejer högre upp i ligorna är att många tjejer tar det på (som det borde vara:) inte på så fullt allvar. Självklart måste vi ha alla riktigt bra killar också. Tänkte iaf ge er tjejer en egen tävling där ni får bråka med varann lite:)

I just now rank this 5 as our top players and give u 5 little pressur against all other girls here:)Did u stand upp my top 5 girls? :)
Just nu rankar jag tjejerna så här och sätter lite press på er, står du upp till favvo skapet kat? Eller skräller nån annan mer okänd??
1. Katja
2.MASTERHAND
3.Marru
4. Kajun Kitten
5.celinakyle



And some uppdates and ready team for next weekends cup...
Så lite om nästa helgs cup klara lag mm.

Här ser ni lagen som har anmält in sig:
Here you see the teams that has signed in:


14299 Clean Sweeps
Hektor, GodisGuden, KroK, ove-jansson and cargo1998

wolfpack
wolfman,andreasswardh,North Star,kajunkitten and? :) Suprise maybee DD:)

Team AS Roma
A Proud Romanista!!, Kenwaj, Zimond, Skopa and Remita

Thumbs up!
Katjziska, marru, Mr Daydreamer, tummitummi and ZebRa

the geek team ^^
ingy, jimpan.jl , ¤¤¤90%¤¤¤  and gSir

RULE BRITTANIA
SINGER,Cardiak,Bobby,C and KTOTHELAUSE,THE BOSS

Team Daca
Daca, RKK, Playshocker, Hjerternio

Amazing!
-AmazeD-, Mularn, Goldstar, Hockeyfreak and daxi

More masters boys

MASTERHAND, Cronos, Johank87, Bip...Bip



Här ser ni några spelare som vill vara med, fråga om dom vill vara med i erat lag om ni fattas spelare :)
Here are some players that wants to join, ask them to be a part of your team if you are missing players :)
göran.rag, valotto, tinhatter, Bip...Bip , Romano,TnD,rogerdeathmaker (roger u can now on his msn or write mee so should i contact him for u),janne

None


Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Roligt initiativ mats men tycker en tjej saknas i top 5 och kan i gammal form slå oss alla och det är Wonderwomen. Mötte henne när hon var på top i 1 o 2:an och hon var riktigt bra. Men hon e kanske inte med längre?

Mathilda

2008-06-22 @ 11:47:09
Postat av: marru

What a nice surprise! :)

Sounds fun with a girls night...

So of course I want to play :D

2008-06-22 @ 12:05:21
Postat av: MASTERHAND

Du wolf du som har kontakter när det e tjejkväll vill vi att Martin Stenmark skall medverka som åskådare så vi får lite att spela för=)

2008-06-22 @ 12:25:49
Postat av: Roughedge

Är inte Broken Angel tjej?

2008-06-22 @ 12:42:05
Postat av: marru

Jo visst är hon det, men hon verkar ju ha slutat spela..om nån har henne på msn kanske de kan locka henne tillbaka :)

2008-06-22 @ 12:47:42
Postat av: Dentist

Nog första gången jag skriver i dessa bloggar men kan inte låta bli. Trött på daltandet för vänner osv. Wolfman att du rankar Katja före Mathilda är en gåta. Må så vara att hon har fler sweeps men när det gäller matchspel med deff. är det klasskillnad. Jag lär få skit här hemma nu men var bara tvungen att göra detta inlägg då jag blir så trött på detta daltande för sina vänner. Har spelat i alla år och Hektor är överlägset bäst bland männen och Mathilda tveklöst bland kvinnorna.

Då blir det soffan ikväll då:P

2008-06-22 @ 13:51:35
Postat av: beyond7

Deffaren har blivit 2:a i div 1 som bäst och är troligen topp 3 här.

2008-06-22 @ 13:55:31
Postat av: marru

Totalt sett är Katjziska bättre tycker jag då hon kan hantera spelet offensivt och defensivt..



Hur menar du dalta med vänner osv? Wolf är väl kompis med Mathilda också?



2008-06-22 @ 14:39:17
Postat av: marru

Ja deffaren kan spela bra hon, vore kul om hon oxå e med :)

2008-06-22 @ 14:41:31
Postat av: Katjziska

Och hur du känner du ens till mitt spel Dentist? Vad jag vet har vi aldrig ens mötts.

Du får tycka att Masterhand är bättre än mig, spelar ingen roll för mig, känns trist att ens överväga att ställa upp på såna här grejer, om man måste visa att man är "bäst" av tjejerna.

Som om det ens kan bevisa vem som är bäst.

Varför kan man inte bara låta det vara, och köra på sitt eget race?

Jag vet vad jag kan, och jag känner inte att jag behöver visa det för någon, så just nu känns det tveksamt att jag ens ställer upp.

2008-06-22 @ 14:46:11
Postat av: Dentist

Inte förvånad att du skriver så marru. Väntar bara på Mr D inlägg med , hehe. Ja möjligtvis är hennes offensiv bättre men när det gäller matchspel så kommer deffspelet in och där är det klasskillnad som jag sa. All heder år Katja som är en mycket bra spelare men jag pratar inte bara för mig själv då jag vet att de flesta håller med mig. Jag vet att Mats är vän med mathilda med och själv tycker jag han ör en mycket trevlig prick men i detta fallet inte ärlig då han har klart mer kontakt med Katja. Men låt tuneringen visa vem som har rätt:P

Nu är det nog bäst att jag håller min trut stängd. Regeringen kommer snart hem och ops kan bli jobbigt, hehe.

2008-06-22 @ 14:51:08
Postat av: marru

Alltså en turnering kan inte visa vem som är bäst, eller hur? ;)

Det är precis sånt här som gör att Kat inte kommer vilja ställa upp :(



Kan du inte bara låta det vara? Så får vi ha en rolig turnering utan press?

Ska det alltid handla om vem som är bäst, kanske cupen borde heta något annat?



2008-06-22 @ 14:55:01
Postat av: MrD

Undrar om det inte va någon som sade en gång: Blod är tjockare än vatten? =D

Jag antar att du väntar dig att jag ska säga vem som e bäst? Ne jag orkar inte bry mig om vem som är bäst! Vet bara att MASTERHAND är väldigt slarvig i sin offensiv och i princip bara är bra på deff o tap breaks! Det ser ja inte som någon vidare skill ;)

Prova själv o ta pucks bakom linjen utan marks :P

O ge mig en bra anledning till att ställa upp i en sådan turnering då skojjet försvinner i det hela? Det kommer bara handla om att bevisa vem som är bäst, och det har Kat aldrig vatt så noga med ;)

2008-06-22 @ 15:00:08
Postat av: Dentist

Inte jag som rankade top 5 el?. Men sorry för att ja la mig i. Nu förstår jag varför man aldrig skriver i dessa bloggar:) Man blir ju anfallen från alla håll och väntar bara på atombomben Mr D med.

2008-06-22 @ 15:01:43
Postat av: Anonym

Om alla andra säger sina åsikter måste ju jag med får göra det utan att ses som ett artilleri? Tål ni inte att man säger vad man tycker?

Dessutom så missade du en fråga Dentist?

2008-06-22 @ 15:03:00
Postat av: Katjziska

"Jag vet att Mats är vän med mathilda med och själv tycker jag han ör en mycket trevlig prick men i detta fallet inte ärlig då han har klart mer kontakt med Katja."



Jag och Mats har knappt kontakt i dessa dagar, han har fullt upp med syrran min ;)

2008-06-22 @ 15:03:23
Postat av: MrD

Kan jag intyga ;)

Mats får ta kampen med mig med.

Kallar honom gubbjävel var dag för alla som vill veta hur hemsk jag är;)

2008-06-22 @ 15:04:32
Postat av: marru

Anfallen? hehe det var väl lite att ta i?

Jag sa iaf bara min åsikt och det här ämnet om masterhand vs katjziska börjar faktiskt ändå bli lite väl utjatat :D



Och ja det var inte du som rankade spelarna nu, och det kan man tydligen inte göra nuförtiden för då är de någon som alltid tar åt sig...

2008-06-22 @ 15:08:38
Postat av: Dentist

Bomben har fallit. Håller med dig Mr om att hennes offensiv inte är på topp men under förbättring. Hon har en tandläkare som hjälper henne. Men är också trött på allt snack om inga märken. Vi alla har märken mer eller mindre. Låt oss säga så här. Mathilda har en svag offensiv och Katja en svag deffensiv men eftersom deffaren oftast slår ut den offensiva spelaren så har vi ju svaret. Hänger du med Mr??:)

2008-06-22 @ 15:08:54
Postat av: MrD

Så hon spöar Godis?



2008-06-22 @ 15:10:36
Postat av: Anonym

Sen är det frågan om hur långt man går med dessa märken oxå.

Det går runt om att en viss tjej har skärmen full med tejp =P

2008-06-22 @ 15:11:58
Postat av: Dentist

Har man en dålig offensiv men en bra deffensiv=mathilda jmf med en bra offensiv=men sämre defensiv=Katja så vinner oftast den bra deffaren. Angående godis så älskar mathilda godis:)

2008-06-22 @ 15:14:07
Postat av: Katjziska

Dentist, det känns som att du bara är ute efter tjaffs, om du skriver ett inlägg får du vänta dig respons på det också, och inte komma och säga att folk anfaller dig.

Fritt land, fria åsikter.

2008-06-22 @ 15:16:19
Postat av: Anonym

Jag har en mkt bättre offensiv än defensiv. Som natt o dag!! Ett exempel vara ;)

2008-06-22 @ 15:16:56
Postat av: Dentist

Du som skriver utan namn nej finns inga tejpbitar här. De tog slut när vi slog in julklapparna i julas.

2008-06-22 @ 15:17:04
Postat av: MrD

Ok va ni så fattiga i jul så ni fick ta dom från skärmen?

2008-06-22 @ 15:18:09
Postat av: Dentist

Du vet tandläkare tjänar inte så bra som du tror Mr. Ne skämt osido sorry för att jag tjafsat lite men kände bara för att sova på soffan ikväll då det är spanien-Italien.

Angående tejpning är skärmen lika tom som Lagerbäcks fotbollsskalle.

2008-06-22 @ 15:23:12
Postat av: MrD

Finns fortfarande inlägg som du inte svarat på, för mig känns det som att du inte kan stå för det du säger!?

2008-06-22 @ 15:25:17
Postat av: Dentist

Vad har jag inte svarat på?

2008-06-22 @ 15:26:11
Postat av: Anonym

"Och hur du känner du ens till mitt spel Dentist? Vad jag vet har vi aldrig ens mötts."

som Katja skrev!

2008-06-22 @ 15:28:00
Postat av: Dentist

Vi har möts när jag spelade mer aktivt jämfört med idag katja. Jag har den senaste tiden haft mer nick än Paris Hiltons sängkamrater men när jag började här hade jag ett länge och mötte dig flera gånger i den s k elitserien.

2008-06-22 @ 15:30:53
Postat av: Dentist

Har även mött dig i pontgames utan att du vetat om det:P

2008-06-22 @ 15:32:02
Postat av: MASTERHAND

Detta är fan inte sant. Jag är ledsen Kat och ni andra för magnus skitsnack. Man kan inte åka träna innan den skitstöveln gör ngt=) JA DET BLIR SOFFAN OCH MED TV:N STÄNGD. Återigen jag hoppas vi kan spela denna tunering som en rolig sak och skitsamma vem som vinner. Nästa gång är det en annan som vinner.

Mathilda

2008-06-22 @ 15:38:37
Postat av: MrD

Ja men hur allvarligt man tar spelet är ju oxå en aspekt man får räkna in?

Jag bryr mig som sagt inte om vem som är bäst, i mona ögon är det Kat i dina Masterhand.

Jag vet bara vem som lärde mig detta spelet! ;)

2008-06-22 @ 15:38:41
Postat av: Katjziska

Grunda din syn på mig av de där matcherna, fine for me.

Tycker ändå inte att det ens går att jämföra vem som är bäst av tjejerna.

Det är så mycket som spelar in.

Ciao.

2008-06-22 @ 15:38:55
Postat av: wolf

Börjar väl med att svara att nån direkt ranking var det inte, mer då ranking av vilka JAG har svårast för!!Jag försöker göra en kul grej för våra tjejer här som jag tänkt skulle bli återkommande nu Top 10 girls, så lite trist om det ska " tjafsas" om nått som ska va kul.Wonderwomen spelar miniclip men om nån har henne på msn så försök locka in henne. Tjafset om Mathilda el kat är väl en petitess att ens ägna energi åt att hålla på med. Jag är vän med Mathilda och Kat och lillgubben i huset med:)Men att jag bedömmer nån efter hur bravän jag är med nån,nopp vi har sagt Marru och jag att hårdast får vi va mot oss själva,va så konsekventa vi nånsin kan samtidigt ödmjuka om vi ska lyckas få med oss alla er spelare som är en förutsättning för att lyckas. Jag har känt kat i 5 år, men vi spelar och skriver väldigt sällan till varann nu. Så sant som Kat skriver att det är marru och jag som har kontakt så då måste det ju bli henne jag rankar högst om jag skulle ranka efter vänskap eller lillgubben, visst ja han är ju ingen tjej:)

Så kontentan alla spelar väl på sitt sätt är så bra just den dan, alla vet hur lätt det är att spelaen skitmatch, kanske inte blir nån av de 5 jag nämnde ens.När inte kat och Mathilda tjafsar behöver väl inte vi göra det åt dem! skriv gärna om andra duktiga tjejer gå in och kolla på och supporta era favoriter. Men för en riktig Top 10 2008 behöver vi alla de här topptjejerna, vilket jag anser alla 5 nämnda är både vid bordet och bredvid.

Lets play istället//Wolfman

2008-06-22 @ 15:44:14
Postat av: MASTERHAND

Ja jag e ledsen mats för min kille. Han är tyvärr lite jobbig ibland=) Tycker det var ett fint initiativ av dig och återigen inte för att se vem som är den bästa tjejen utan kanske vilka som skall spela när det vankas landskamp mot killarna. Där jag tror att vi kommer ge klart bätre motstånd ÄN VAD NI KILLAR TROR=) Vi är enl mig bättre än holland och skulle nog inte göra bort oss mot england heller, så det så=)

Mathilda

2008-06-22 @ 15:52:14
Postat av: andreas

Fortsätt bråka! Det är underhållande.

2008-06-22 @ 18:17:42
Postat av: MASTERHAND

Ok då Andreas=)

Svar på Mr D inlägg om att jag har dålig skills sedan orkar jag inte tjafsa mer om vem som är den bästa. Du har rätt att min offensiv är slarvig och okoncentrerad ofta. Jag går sällan in till 100% för att göra Cs, kanske jag borde. Men tycker iaf att jag visat att jag har lite skills genom att jag mkt lätt tar mig upp i eliten om och återigen.

Ang. dessa tejpremsor som du snacka om så är det skitsnack. Jag har lika mkt märken som du martin. Sedan är du en klart bättre spelare än mig pga att du behärskar det offensiva bättre vilket jag klart erkänner. Men jag har spelat kanske 1000 matcher. Hur många har du??=)

Men ber om ursäkt för min kille magnus som fått sota för detta nu och skitsamma vem som är den bästa. Enl mig är Andreas och zimond dom bästa i liga nu. Inte jag el Kat.

Mathilda

2008-06-22 @ 18:40:11
Postat av: wolf

Så nu ser stormen ut att bedarrat:P Det är okej Mathilda är ju varken du eller kat som trissat upp det här. Jag hade dubbla meningar med den här cupen, först att tjejerna skulle ha kul såklart att jag skulle få kora 2008:as Top girl om hon så heter xxxxxx eller oooooooo med ett pris självklart och du bränns Mathilda att jag har en tanke till bakom som jag inte går in på nu:) Nyfiken Mathilda? " LER" Men säg så här då att jag ser det här lite som en del av ett kval, till några andra tävlingar gentemot killar iaf, resten får ni se så småningom:) Nu hoppas jag på många anmälningar och att nu har vi kul bara så är det väl ren bonus för den som råkar vinna, det är ju dock ändå bara ett spel om än jäkligt kul:)Jag kommer köra toren så snart som möjligt bara anmälda spelare är tillräckligt. Det kommer en blogg med anmälda spelare och med regler för cupen:)

Så visa lite girlpower nu och lycka till alla tjejer som ställer upp//wolfman

2008-06-22 @ 19:37:04
Postat av: andreas

Bra MASTERHAND. Nu är det Martin som har ordet; låt höra vad du har att säga. =)

2008-06-22 @ 19:37:25
Postat av: MASTERHAND

Han satte nog blöjan i halsen=)

2008-06-22 @ 19:40:12
Postat av: wolf

Kanske borde nämnt att rankingen på de topp 5 tjejer jag nämnde, var först de 5 JAG tycker är bäst men ingen rangordning sinsemellan ja på det viset att jag skrev i den ordning som jag har svårast för. Finns ju spelstilar som passar oss alla olika bra, det är lika för alla nån jagalltid loosar mot kanske nån jag alltid vinner över slår istället kunde ge många ex på det. Men punk slut och najs söndags kväll på er...

2008-06-22 @ 19:46:00
Postat av: MASTERHAND

Du behöver inte förklara dig mats. Om Kat el Marru el shockplaygirl, shockplaywomen osv är bättre spelar ingen roll. Men jag tror nästan att jag börjar bli bättre än Mr Örebro faktiskt=) Har tränat på min offensiv i 10 min nu så nu skall han nog få.

2008-06-22 @ 19:51:56
Postat av: MASTERHAND

Vet inte om det är här man anmäller sig lag till tuneringen men jag gör det ändå:

1 MASTERHAND

2 MASTERFOOT

3 MASTERDICK

4 MASTERARSLE

Reserv MASTERDACA

=) Vad sägs??? Kan bli ett farligt lag tror jag

2008-06-22 @ 19:56:15
Postat av: MrD

Jag gillar underhållning och tycker också att det är kul, men jag har sagt min åsikt och den står jag för!

Och sen har jag svårt och få ut nåt med en blöja i halsen :) Nån som vet hur en blöja ser ut? :)

2008-06-22 @ 20:20:24
Postat av: Dreamonson11

ne Nu ska ja säga vad ja tycker ... Har inget imot dig katj tycker du e ass bra men har aldrig sett en tjej som har tagit 9-0 i ligan Och det e MASTERHAND rätta mig om ja har fel men tycker du ska ta dig upp i eliten så får vi se vem som vinner och ... ja

eller 10 matcher den som vinner mest matcher e bäst ...

bryr mig inte så mkt vem som e bäst Efter som ja vet att ja kommer bli än av dom bästa så ja ... SE UPP! Annars kommer ja och ta dig :P



Dreamonson11 On the Shockplay

2008-06-22 @ 20:26:56
Postat av: Dreamonson11

i Div 1 menar ja

2008-06-22 @ 20:28:09
Postat av: MASTERHAND

En blöja är ngt som du, jag, Kat, Daca, Elvis och Scandal hade på oss när vi var små och inte kunde gå på toan. Hoppas verkligen att eran going har en=)

Ja du har rätt till din åsikt men tycker det är konstigt att en som lyckas få 9-0 i 1:an upprepat har dålig skills. Men vad vet jag som har en dålig offensiv=)

2008-06-22 @ 20:28:20
Postat av: MASTERHAND

Oj då ger sig systersonen in i matchen. Men tror inte det biter på dem eftersom jag byta blöja på dig sebbe när jag var liten. Ja även du hade blöja=)

2008-06-22 @ 20:30:36
Postat av: MASTERHAND

Oj blev fel där=) Jag bytte blöja på dig sebbe när du var liten skall det vara.

2008-06-22 @ 20:31:29
Postat av: Katjziska

Har inget emot att spela mot masterhand nångång och känna på konkurrensen lite, men inte för fel syften :o)

2008-06-22 @ 20:55:49
Postat av: MASTERHAND

Bra sagt Kat och nu slut på denna söndagsunderhållning. Ledsen Andreas =).

2008-06-22 @ 21:33:01
Postat av: Dreamonson11

mathilda Du vill väll inte göra Andreas Ledsen? usch på dig :P hehe

2008-06-22 @ 22:06:38
Postat av: MASTERHAND

Akta dig så jag inte berättar mer pinsamma saker om din barndom sebbe=) Som när du läste porrtidningar på ICA och skrek över hela affären "Titta moster titta moster vilka stora bröst". Då var du inte så stor lille sebbe=)

2008-06-22 @ 22:19:18
Postat av: Dreamonson11

Okej. Det e ju inte sant Du tvingade mig och säga det. så Sluta Ljug

du sa så här :

Säg Vilka Stora bröst så högt du kan annars får du stryk. så först ville ja det inte Och då fick ja en smäll på käften sen så var ja tvungen att skrika ut det så du har inte varit så snäll du heller =)

hehe



Dreamonson11 on the shockplay

2008-06-22 @ 23:55:05
Postat av: MASTERHAND

Det roliga var att det var för ett år sedan=) Men bra att du har sådan respekt för din gamla moster.

Men bara att komma till mig när du skall till att fråga chans på vad hette hon nu igen Anna var det va? Då skall jag berätta hur en man och kvinna fungerar ihop. Ett första råd är att bjuda henne på en godiskrokofant på erat första skoldiscobesök. Ett annat råd är att inte störa henne när det är björnes magasin. De gillar inte detta. Jag vet själv när jag var i din ålder. Jag blev jättearg=)

Puss på dig

2008-06-23 @ 07:14:27
Postat av: Dreamonson11

Jo Jo dum kan man va också det va för typ 10 år sen när ja ja va 5 år Du måste ju tänka på någon annan ... blir ju inte förvånad om det har hänt många gånger

2008-06-23 @ 14:38:46
Postat av: MASTERHAND

Jasså var det för 10 år sedan?? Usch vad tiden går=)

2008-06-23 @ 16:04:57
Postat av: KroK

dessa bloggar är ju bara ännu ett bevis på att Shockplay behöver ett chatt-rum! KAN NÅN SUGA AV ROCKETMAN & FIXA DETTA?

2008-06-23 @ 18:10:16
Postat av: Dentist

Mathilda har sagt till mig att be om förlåtelse för mina inlägg från igår och det är ju bara att lyda henne då jag vet vad hon gör annars. Ligga i en jävla IKEA-soffa som är typ lika obekväm som ett couronnebord och vara utan ja ni vet vad i MÅNGA LÅNGA DAGAR:P Nejdå så elak är hon inte men hon medför respekt allt skall ni veta, brrrr. Förlåt Mr D, Katja och Marru för att ja la mig i denna chattning som Krok mycket Klokt uttryckte.

Må bästa man, kvinna eller blandning vinna.

2008-06-23 @ 22:01:01
Postat av: marru

bra försök iaf dentist :) låter inte som att du menar det men vi köper det ;)

2008-06-23 @ 22:16:53
Postat av: marru

Och du krok kunde väl ha sagt det där på ett annat sätt :)

2008-06-23 @ 22:19:15
Postat av: MASTERHAND

Jodå Marru det menar han skall du se=) Jag brukar sällan bli arg men oj han fick sig allt en känga igår skall du veta. Men nu hoppas jag han har lärt sig en läxa iaf. Blir inget correspel för han på några dagar nu serru=)

mathilda

2008-06-23 @ 22:21:40
Postat av: MASTERHAND

Håller med Krok om ett chattrum så jag slipper sitta här och ta upp all plats för andra men ja marru han kunde sagt det lite smidigare =). Men allvarligt an bra ide faktiskt. Tänk på det Rocketman och hoppas du kan fixa detta utan mutor=)

mathilda

2008-06-23 @ 22:29:34
Postat av: marru

hahah, bra tjejen visa vart skåpet ska stå ;)



Ja jag tycker oxå att det kan behövas ett chattrum.. har fått kommentarer från folk att shockplay bara börjar se ut som ett community nu..men det är väl positivt det med? Att spelarna lär känna varandra ;)



Då kan ju dom som vill hänga i chattrummet..och dom som inte är intresserade kan ju hålla sig undan eller hur :D

2008-06-24 @ 13:00:30
Postat av: Mr Dentist

Läste igenom lite och garva lite för mig själv men reagera på en sak. Lägger mig inte i bästa tjej. Bad om ursäkt och står för det men däremot Mr martins kommentar om mathilda citat "Vet bara att MASTERHAND är väldigt slarvig i sin offensiv och i princip bara är bra på deff o tap breaks! Det ser ja inte som någon vidare skill"

Väldigt lågt av dig martin. Vi gör en jämförelse.

Marru som är en mycket duktig spelare enligt mig och fr a mathilda. Slog mig i golden denna månad, argh:P Men mathilda slår marru oftast vilket betyder att din kära frus syster kan innefattas i detta berömda Mr citat om man nu byter ut mathilda mot marru enligt hur du resonerar eller?

I mina inlägg snacka jag inte direkt ner din kära fru utan berömda henne för att vara en bra spelare medans du smutskasta mathilda direkt. Inte vackert Mr Martin. Det roliga är att mathilda alltid talar gott om ditt lir fast du i stort sett alltid kastat skit på henne. Vad visar detta Mr martin?

För er som undrar. Jag fick se på matchen och fick sova i vår jävla IKEA säng trots allt. Visar hur fin tilla är:P.



2008-06-26 @ 17:11:30
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

Kan bara säga att jag håller med tandläkaren till 100 % :)

2008-06-26 @ 19:49:28
Postat av: Dr Dentist

Säger till min sekreterare att du går in gratis nästa tandundersökning:)

2008-06-26 @ 22:45:09
Postat av: MASTERHAND

Jaha ännu en gång utan min vetskap. Men denna gång kan jag hålla med dig darling. Men ärligt tror jag bara Mr D är så jäkla envis bara=) Tror nog han tycker att jag är lite bra iaf.

Puss på dig snuttis

2008-06-27 @ 09:12:16
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

kan man få ngt annat? Jag går ju redan in gratis. :)

2008-06-27 @ 22:27:55
Postat av: Dr Dentist

Du kan få en klubba:P

2008-06-27 @ 23:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0