The mixed cup!!


Vi har dragit lott nu och här kan du vilka lag som ska möta vilka:
 We have drawn lots now and here you can see which teams will meet which:

                                                                                                                        
JZ
Zeedie and jimpan.jl 
     vs
Wolfpack
Wolfman and Rogerdeathmaker
                                                                                                                        
The pillow Fighters
ittle boo 1 and Cheese
      vs
Min moster o ja
dreamonson11 and MASTERHAND
                                                                                                                         
wearebrilliant
Andreasaswardh and marru
         vs
The Soulmates
Katjziska and Mr Daydreamer
                                                                                                                        
WELOVEEACHOTHER 
 CardiaK and tuggummi!
      vs
WE HATE EACHOTHER!!
Hektor and krokanbananen
                                                                                                                         





http://marrubou.wordpress.com/2008/07/15/the-mixed-cup/

//marru and wolf

Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Såja! Nu har jag lärt mig vad ett ankare är=). Roliga är att i min första match så vann jag över min going dream som spelat en del. Haha jag hade sådan tur sa han. Men jag la upp en bra strategi och hitta några märken som jag änvänder i couronne och så körde jag mkt deff=).

Har en fråga bara. Vad är det för tärning som ligger på kanten som man inte verkar använda? Glömde fråga sebbe men antar att någon vet detta.

mathilda

2008-07-16 @ 11:44:18
Postat av: wolf

Hej Mathilda kul du spelar bg med:)Alltid kul att vinna särskildt när man bara har "tur" och klart man kan köra defensivt i bg med, kan va vinnade ibland:)

Jo tärningen på sidan när vi som nu till helgen kör fler sets matcher kan man dubbla med och motsåndaren får av väga att acceptera el neka och få 0-1 ël acceptera och loosa med 0-2 eller så svänger matchen till hans fördel så han i sin tur kan kan dubbla igen, så motståndaren hamnar i samma sits ta en loos 0-2 el acceotera och den som då vinner får 4-0 på ett set osv haha blev lite rörigt där hoppas du förstod. Gör en bg turnering med typ 5 set så märker du snart "taktiken"med tärningen, många matcher som vinns med den:)

2008-07-16 @ 16:33:01
Postat av: spiiik

2008-07-16 @ 20:49:49
Postat av: spiiik

Underbart när man planerar in en lagturnering som pågått i 2 månader? sen vill man spela final och bestämmer datum och sen kan ingen eller dyker bara inte upp! SKITKUL!!!! sen när man satt upp ett datum där alla har 2 veckor på sig att spela så kommer det upp en mixed tour på samma datur och tid!!! HELT JÄVLA OTROLIGT!!!! Tack alla som spelade min cup och sen sket i arbetet jag gjorde och anmäler sig en turnering som e på samma dag och tid och att man planerar eturnering på samma dag och tid! SÅ JÄVLA VÄRT Å LÄGGA NER TID PÅ TURNERINGAR HR NÄR INGEN BRYR SIG IALLAFDALL!!!!

2008-07-16 @ 20:51:36
Postat av: scandalplayer

Vet inte om de hör hemma här - Men såg på MASTERHAND´S presentation att ngr kallar henne kille!

Alltså - Va e de för några? Kommer de från en annan planet?

Om hon var en kille skulle hon ju heta: MASTERHAN. Men nu e hon inte en HAN, utan en HON.

Därför heter hon inte MASTERHAN !

2008-07-16 @ 23:28:50
Postat av: MASTERHAND

Ja det är väl dax att erkänna nu scandal då=) Jag heter egentligen ulf och är 62 år och scandal heter egentligen mathilda och är 30 år. Vi ville skoja lite med er bara. Som ni vet har scandal en dotter som heter mathilda och det roliga är att det är scandal själv. Haha nu blev ni överaskade va??=)

Ulf

2008-07-16 @ 23:56:28
Postat av: wolf

Men.Hörru spiik vi hade tyvärr ingen glas kula att kolla i när vi gjorde mix cupen inte annars heller. Så när inte vi visste ingen av spelarna nämnde det för oss, är det vårat fel????????? Förstår om du är besviken förstår jag lika om man inte får nån respons alls också + vi har med planerat cuper för en tid framåt, du kunde väl informerat oss då om att då har du en tävling för när alla andra här vet om både blogg och cuper så borde som synes du med gjort det så hade vi löst det såklart. Att vi kollar så det inte är landskamp,masters, golden slut spel osv är ju solklart men nått man inte vet om. Rätt svårt.

2008-07-16 @ 23:58:13
Postat av: scandalplayer

Men Ulf eller pappa menar jag. DU SKULLE JU INTE SÄGA NÅGOT JU!!! Jaja jag erkänner jag är MASTERHANDS dotter.

mathilda

2008-07-16 @ 23:58:55
Postat av: MASTERHAND

Haha nu blev ni rädda va=) skoja bara lite . Ulf är Ulf och mathilda är mathilda=)

2008-07-16 @ 23:59:58
Postat av: MASTERHAND

Scandal skrev inte sitt senaste notat det var jag=) el var det scandal??

2008-07-17 @ 00:04:47
Postat av: MASTERHAND

Förlåt Ulf (scandal) att jag kallade dej 62-åring. Vet ju att du inte e det. Jag kunde inte sova bara för att jag sa så. Vet ju att du e 59.

Men sant e iaf att du har en dotter som heter Mathilda som e en fjortis. Men va alla inte visste va att du också har en dotter som e lika gammal som jag, 30 år. Fast hon heter inte Mathilda utan hon heter Linn.

Men återigen, förlåt för att jag inte sa att du var 59.

- - - - - - - -

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt,!!!!!

2008-07-17 @ 08:40:07
Postat av: MASTERHAND

Hm, var det verkligen jag som skrev det ovanstående? Eller drömde jag bara ? Det måste ha varit scandal

2008-07-17 @ 08:41:49
Postat av: scandalplayer

Ok, jag förlåter! Men om du säger det en gång till, så avslöjar jag att du har mer än ett hål i tänderna. - - - Hm, misstänker du att jag skrev det där ovanför? Jag heter väl inte Mathilda! Isf var det min dotter. Eller? Har tydligen noll koll på det här just nu! ; )

2008-07-17 @ 08:44:56
Postat av: MASTERHAND

Men snälla Ulf el jag menar mathilda vi har ju pratat om du inte skall skämmas över din ålder och säga att du är yngre än du e. Att du säger att du är 30 när du egentligen är 31 el var det 62 el jag menar 59. Jag skämms inte över att jag är 59 fast jag är 62 men borde vara 30 istället då det står att jag är 31 om några veckor i mitt pass. Usch nu blev det rörigt=) Men du förstår säkert Linn!

2008-07-17 @ 09:49:09
Postat av: MrD

LOL



Spiiik, för guds skull. Bli inte så j***** arg :)

Vi är inte mer än människor, inte en endaste själ kom ju ihåg detta datum för final?? Hur ska man minnas det när du säger det som hastigast och sen lovar att skicka påminnelser med jämna mellanrum, men inte gör det?

Jag spelar mer än görna finalen, hade spelat den då när jag va inne första gången tillsammans med mitt lag!! Men nu sket det till sig, sånt händer tyvärr...

Sorry att min lilla ärthjärna inte kom ihåg ett datum som du påstår att du gav för 2 veckor sen, jag tror att det är närmare en månad sen :) Men å andra sidan mitt minne e ju inte vad det borde vara :P

2008-07-17 @ 12:34:05
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: scandalplayer eller MASTERHAND

Men snälla scandalplayer eller MASTERHAND ! Om nån vore 61 eller 62 skulle han/hon ju ta förtidspension o spela couronne både dag o natt. Nu spelar ju dessa bara couronne på natten. Så 62 år e en omöjlighet. Hälsa Linn det!

2008-07-17 @ 12:40:57
Postat av: MASTERHAND

Tänkte att jag skriver så en viss Mr D förstår el så får marru och kat översätta=):

Mutta pyydän scandalplayer tai MASTERHAND! Jos joku olisi 61eller 62 olisi hän on ryhtynyt varhaiseläkettä tai pelata couronne molempina päivinä eli yö. Nyt tietenkin, niillä on vain couronne yöllä. Niinpä 62 vuotta e yksi mahdottomuus. Terveys Linn se!

2008-07-17 @ 13:43:50
Postat av: scandalplayer

Och eftersom jag snart ¨ker till Ryssland, så måste myndigheterna, framför allt ambassaden få upplysningen åxå. Så här kommer uttalandena på Ryska.......



Но пожалуйста Ulf. Или я подразумеваю Матильду. Мы говорили о Вас, не должен стыдиться о вашем возрасте. Вы не должны сказать, что Вы моложе, чем Вы. Вы говорите, что Вам 30, когда Вы фактически - 31. Или было это 62, или я подразумеваю 59. Я не чувствую себя виноватым, мне 59, хотя мне 62. Но я должен быть 30, когда это написано, мне 31 в моем паспорте в течение нескольких недель. OMG, теперь это было испорчено. Но, я уверен, что Вы понимаете, Линн!

2008-07-17 @ 14:19:22
Postat av: scandalplayer

Sista ordet där - "Линн" - betyder alltså - "Linn". Ryska boksäverna är som följer ....Översatt till svenska bokstäver ....



Л=L - и=i - н=n och н=n

- - - - -

MrD - Bosätt er i Östra Finland, så kommer ni fatta ryska på en 40 årsperiod - Å då e du 60 år. Fast jag e helt säker på att du fortfarande e kvar i Div1b då ; ) Och då tänker du: "Tänk den där scandal - Vad han lärde mig mycket couronne!!!!" ; ) - Å då säger "scandalkids" - Din j-a gubbe - kan du inte lägga av å köra med "bärga vrak" ?

2008-07-17 @ 14:25:37
Postat av: Spiiik

Tack alla som bett om ursäkt och jag ber om ursäkt med om jag var ptydlig på ngt sätt jag tar på mig allt ansvar för alla fel som ngnsin funnits ellerk ommer finnas på shockplay. men seriöst tack för alla ursäkter och wolf jag ber om ursäkt för att jag blev arg på dig men det är frustrerande när man lägger ner 2 månader kanske 3 på en turnering som ingen bryr som fan om iallafall

2008-07-17 @ 20:13:39
Postat av: wolf

Det är lugnt spiik No hard feelings här iaf:) Fast självklart förstår jag om du blir besviken det är surt, vi va ju själva ute för nått liknande när flera lag bara inte kom på tävlingen, surt:/ Men jag hade inte en susning om att du hade tävling spiik aldrig ens hört om den.Så jag kunde u inte tänka på annat än hoppas på vi fick en bra cup. Men strong spiik att be om ursäkt när man tatt i lite. Repekt...

2008-07-18 @ 01:56:03
Postat av: MASTERHAND

Ja jag kan förstå dig helt spiik när du har lagt ner detta jobb. Men som jag sa så kunde jag spela båda tuneringarna. Min Bg-match lär ju bli den snabbaste i Bg-historien så då hade det kunnat gå bra för mig=) Men återigen så ber jag om ursäkt och gör det för alla andra osså. Men kan lova att ingen gjorde det med flit utan helt enkelt glömde det bara. Jag menar det är sommar och grillning och allt. Men ge oss en till chans så skall jag själv se till att påminna alla som skall spela final varje dag så de tröttnar på mig(vilket de säkert redan gjort) så de ställer upp och spelar finalen. Men tror inte detta skall behövas då det är en prestigefylld final. Jag menar jag och Mr D på varsin halva. Kan det bli mer prestigefyllt=)

Kramis

2008-07-18 @ 08:12:30
Postat av: spiiik

Sorry igen när jag blir arg så böir jag arg. Men angående en till match så blir det ingen. även om alla skulle vara med på ett nytt datum så orkar jag inte med att en till kan bli inställd. men de va kul så länge de varade

2008-07-18 @ 13:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0