Announcement

Dear readers.

I would hereby like to announce that wolfy's blog in slow steps is going to change over to another site.
Reason for this change is that this site is getting a little messy, and we believe it will be easier to keep the site organized with another domain.
Of course we will still have this blog active as it now, but most new material will be posted at the new blog.
No need for panic, we will do our best so that you readers won't miss a thing.
If there is anything that is unclear, please ask me and I'll help you out.

Me, Mr Daydreamer is the one creating the new blog, wolfman gave me the mission.

I believe it will be great, hope you think so too.
Please let us know if there is anything you think should be different.

The new blog is:
http://wolfsshockplay.wordpress.com/

Enjoy!
// Mr Daydreamer

Kära Läsare!!

Jag vill här tillkännage att Wolfys blogg i små steg kommer att flyttas över till en annan sida.
Anledningen till denna flytt är att denna sidan börjar bli lite rörig, och vi tror att det kommer att bli enklare att hålla sidan organiserad på den andra domänen.
Såklart kommer vi att ha denna blog aktiv så som den är nu, men det mesta av det nya materialet kommer att postas på den nya bloggen.
Ingen anledning till panik, vi kommer att göra vårt bästa så våra läsare inte missar nått.
Om det är något som är oklart, så fråga mig och jag kommer att hjälpa er.

Jag, Mr Daydreamer är den som har gjort den nya bloggen, Wolfman gav mig uppdraget.
Jag tror det kommer att bli toppen, hoppas ni med tycker det.
Tala gärna om ifall det är något ni tycker borde vara annorlunda.

Den nya bloggen:
http://wolfysshockplay.wordpress.com

Ha så kul
// Mr Daydreamer

Kommentarer
Postat av: scandalplayer

Det ser ut som att - när vi MISTER marru - så dyker MISTER d upp

2008-07-22 @ 15:55:39
Postat av: MrD

Vilken scandal!

2008-07-22 @ 16:16:20
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: wolfman

Okej bra ni kramas lite boys, kan behövas lite kärlek i blogen:)

2008-07-22 @ 19:11:55
Postat av: wolfman

Okej bra ni kramas lite boys, kan behövas lite kärlek i blogen:)

2008-07-22 @ 19:12:06
Postat av: marru

Va fyndigt :)

2008-07-22 @ 21:38:10
URL: http://marrubou.wordpress.com
Postat av: scandalplayer

Lite news nu. En hel del kids här inne gnällde över att Orebronnx hade dragit pga mej. Nu har han inte det. Bara bytt namn. Jag vet vad han heter - han messa det till mej. Men ni får gissa vad han heter nu. MASTERHAND har jag sagt det till.

Inte för att MASTERHAND skvallrar - för jag litar på henne - men jag tror ändå att hemligheten sprider sig rätt snabbt ; ( Han lägger nämligen själv ut ledtrådar ; )

2008-07-23 @ 00:35:01
Postat av: wolfman

Jag vet uffe vem han är:) Håller med marru fyndigt. får nog lov att pingla dig nästa Stockhomls tur så kan vi ta en bira o höra va du har på lager mer:)

2008-07-23 @ 00:59:35
Postat av: scandalplayer

Låter kanon - Vi skulle ju göra det med Rogerdeathmaker förra året ; ) Eller var det förrförra? ; )

2008-07-23 @ 01:09:45
Postat av: wolfman

osäker men tror det va förr förra:)

2008-07-23 @ 02:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0