08-07-19 Bla Bla lite svårt att va tyst hehe

Hej på er!
Lite skriv sjuk mest egentligen, likt Mats irl som har svårt att va tyst, bygger av energi, jävulskap (enl. vissa) som jag
absolut inte kan tro är sant:)
Nej är väl jag i ett nötskal , måste nog ha 50 projekt på gång alltid för att trivas,,bygger nog kanske el, ja det gör det nog alltid i mig så jag har nog alltid svårt att inte "hugga" alla chanser till jävulskap (dock alltid sånt som förhoppnings vis)
uppfattas för vad det är rent skoj bus. Min fd chef sa alltid om jag frågade du Gunnar kan jag ta ledigt på fredag ( jaaaa om du lovar så jag får en lugn dag:) 
Så uppfattas nog av kompisar familj som en "livlig" men snäll och omtänksam "typ" som är i centrum oftast på fester el vart det nu än är,som aldrig skulle svika nån jag tycker om eller nått jag lovat.
Älskar mitt golfspel som jag fått breaka med i 3 år nu ( ja nån runda i sommar)  pga av en smäll med min 2 hjuliga lilla sak som kan gå lite väl fort ,men som den tävlings människa jag är, blir jag så besviken på mig själv att jag är lång ifrån mitt hcp känns blääää att gå runt och skjuta 80-85 slag när jag vet vad jag kan om jag spelar och det är väl iaf lite bättre än så:P

Så går i styrketräning nu med inriktning på på att såklart hålla formen (hatar att känna mig otränad) men tränar inte som förut att bli "så stor" som möjligt så nu mer för uthålliga muskler (orka med sig själv) och än så länge cykel och promenader bara tills knät läkt ihop så jag kan springa igen.

Dra till min sommarstuga gärna ta med nåra kompisar  fiska, grilla lite, ta en bastu, ta nån bira och bara må bra.
Så min familj, mina 2 hundar och vänner älskar och tycker jag om och gör allt för, la mig ca 01 inatt då kommer Nero min strävåriga voersther med kopplet i mun och puttar på mig så har precis nu kommit in från 60 min morning promenix i skogen kl 07. 20 bara just nu. Thats mee på ont och gott haha......
Men jag är väl inte besvärlig har ni väl aldrig märkt nått av tex. Marru,Mia, Trollmor eller Jojje:)
Nä slut tjatat om egot...

Kommer snart en riktig intervju med Mr Daydremer.
Så ni får se den riktiga Martin bakom skalet på den lätt fel uppfattade mening man lätt får om honom, iaf jag i början men som visat sig är en hemskt kärleksfull omtänksam go person, typ exempel en som man tycker bättre och bättre om ju närmare inpå man kommer bla bla  Mer om honom får Kat och Marru dra i en intervju de som är honom riktigt nära:)

Men Marru, Martin vägrar ge dig nöjet att slå honom i morron i cupen, antar jag att du har andra planer om :)

Men vi håller iaf på att dra upp lite hur och vad vi ska köra med, så är det slut på friden för er sen:P

Då kör vi igång fortlöpande, förut bestämda och spontana cuper tävlingar på allvar, bara vi slagits klart om hur det ska va så hehe.

Så får ni lycka till de lag som spelar Mix Cupen imorrn !!!!   Men kul hoppas jag ni får oavsett hur det går:)

Nä dags för nästa projekt så ha en go lördag allihop

// Wolfman

Coming on English little later today

Kommentarer
Postat av: marru

Låter lockande med den där sommarstugan du kan ju ta o bjuda dit oss nångång ;)



Får väl jag & Kat börja göra lite frågor till Martins intervju snart då hehe





Ja det har jag andra planer om kan jag säga men han blir svår om han har gett sig på att vinna! ;)



Vi får väl se helt enkelt :D Om det blir honom jag möter ens!

2008-07-19 @ 10:11:45
URL: http://marrubou.wordpress.com
Postat av: Andreas

Jag förstår itne riktigt det där med cupen. Ska vi spela mot båda spelarna i motståndarlaget i bg och corre eller bara en utaf dem?

2008-07-19 @ 10:20:47
Postat av: marru

Vi skickar in våran spelordning samtidigt så vi möter bara en utav dom var i båda spelen =)



Vi kör på med backgammon matcherna först som båda spelarna i laget spelar samtidigt för att spara tid.. Sen när dom matcherna e klara körs couronne matcherna.. först i turordningen kör sin..

2008-07-19 @ 10:52:49
URL: http://marrubou.wordpress.com
Postat av: marru

Hoppas jag gjorde dig något klokare :D Ja samma motståndare i båda spelen med... ^^

2008-07-19 @ 11:00:59
URL: http://marrubou.wordpress.com
Postat av: Andreas

Jodå nu begriper jag hur det ska gå till.

2008-07-19 @ 11:04:04
Postat av: marru

Bra bra nu återstår det att vi ska spöa dom där två ^^,

Vore ju lite synd o åka ut i första rundan!

2008-07-19 @ 12:06:32
URL: http://marrubou.wordpress.com
Postat av: trollmor

Näää du Mats, att det är fullt av energi och djävulskap i dig det har vi aldrig märkt.. hahaha.. Det är ju inte så att jag oftast åker dit och får 20 gånger tillbaka. Å jag lär mig inte av mina misstag heller, så är det när käften glappar och ja inte tänker innan jag säger nått. Alla dina upptåg och tokiga ideer. Ja, det får jag väl har överseende med, för du är en underbar vän som finns där både i glädje och sorg. Å att du är lite tokig.. ja det är väl bara det som gör dig till just dig. Mångar kramar

2008-07-20 @ 00:27:50
Postat av: wolfman

Stående inbjudan vet du väl Marru:)

hmmm ler lite,men tack Troll du som känner mig IRL prickade nog in mig ganska bra:) Kram

2008-07-20 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0