07-14 Top 7 girls and ty Marru!

Topp 7 tjejerna som direkt kvala in i laget!

Kajun kitten
Lunch.
lutteke
marru
Masterhand
Sexiga Tess
Sparkle


Bra gjort tjejer:)
Pga vissa omständigheter öppnar jag för möjlighet till 2 st freeplaces i laget som jag ser spelar bra i och med en del spelares medverkan är lite tveksam men också pga av att möjligheten till 2 st som inte kan spela finns ju självkart.

Vi får se hur det blir med fortsatta cuper i och med att kombi cupen är Marrus hej då cup!
Så Marru lägger ner det här med cuper pga privata skäl
, ta det här som så förgivet,gnäll,fusk försök(som en del upptäckts efteråt) ja går inte in närmare på det och DET HÄR är bara en liten klick som visst gillar att gnälla. STORA massan av er är skitkul att försöka göra nått för ni som är tacksamma, visar det också:) Enda som iaf jag saknar är egna initiativ hos många när en tävling ska igång, att skriva jag vill va med, jo det är jättebra men rätt enkelt för er med när ni ser om en cup läsa reglerna ta ut ett lag och anmäla ett fair lag enl reglerna så vi som nu behövt pussla ihop lag åt många.
Vi får se om fortsättningen på det här
beror på Roughedge,rogerdeathmaker eller Mr Daydreamer, men jag har absolut full förståelse för om ni inte har tid eller lust men känns som utan nån av de 3 så nopp.
Men ska iaf köra sista racet tillsammans med Marru nu på söndag.
Även ordna några matcher åt er tjejer som ni kämpat till er så får vi se sen hur det blir om ni är nöjda med det vanliga och om jag får nån jag vill och litar på att köra tillsammans med. Men de märks la hur de blir.
Tack Marru vart ett nöje att göra det här med dig:)
Ps.Ett särskildt tack Mathilda för gulliga uppmuntrande ord:)

// wolf

Top 7 the girls who took a place in the team.


Kajun kitten

Lunch.

Lutteke

Marru

Masterhand

Sexiga Tess

Sparkle



Well done girls. J


Because of certain circumstances I open for the possibility to 2 free places in the team to girls as I can see play good. There are two reasons for that. Some of the player's participation is questionable, and of course there will also be a possibility that 2 people not can play.


We will see how it becomes with continued cups. The combinations cup on Sunday is marrus farewell cup. So marru puts down this with cups because of private reasons. It has also been complaints and cheat experiments, (a part has been detected afterwards) I do not comment it further; it is only a few people that likes to complain. The big mass it is just fun to do something for. You that are grateful show that to. The only thing I lack is own initiatives when a competition are going to start. It is easy to participate. Just read the rules put a team together and report a fair team that follows the rules. So that we do not need to puzzle together teams to you, as we have done.


We will see if it becomes a continuation on this, it depends on Roughedge, rogerdeathmaker or Mr Daydreamer.  I have definitely full understanding for if you do not have time or desire, but feel that without someone of the 3 I have to say no.


But I will do the last race now on Sunday with marru.


I will also try to put up some games for you girls, you have fight hard. Then we will se if you are satisfied with the ordinary, and if can find one I trust to help me go on with this.


Thank you marru, it has been a pleasure doing this with you.


PS: A special thanks to Mathilda, for cute encouraging words.


// Wolf


Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Sls Mats det är du väl värd och så även Marru. Jättetråkigt att du försvann från ligan samt vad jag förstår härifrån. Men du har säkert en bra anledning. Ja väldigt roligt med tjejlaget. Men som du sa mats finns det vissa tveksamheter el egentligen är det solklart. Men roligt med killar som kommer ur garderoben även på shocken=)

mathilda



2008-07-14 @ 10:59:28
Postat av: marru

Tack själv Mats! =)



Och även tack till dig Masterhand!



Japp det har jag men dom skälen går jag inte direkt inpå här såklart , det har varit kul o vara med men om omständigt p.g.a vissa saker..



Ska bli kul med sista cupen dock.

2008-07-14 @ 12:01:43
URL: http://marrubou.wordpress.com
Postat av: MASTERHAND

Men jag räknar med dig i tjejlaget mot england där du självklart är given=) och tjata på din syster nu så vi får ett kanonlag.

mathilda

2008-07-14 @ 12:36:56
Postat av: marru

Jarå jag ska ställa upp på det :) O jag försöker så gott jag kan att få med syrran som e lite envis ;)

2008-07-14 @ 13:06:39
URL: http://marrubou.wordpress.com
Postat av: MrD

Jag kan ju säga såhär. Onm jag ska ställa upp på en sådan här grej, och folk klagar utan vettig anledning kommer det finnas en svartlist :)

För er som inte fattar innebörden av svartlista och vill veta, klaga, och ni som inte vill veta, klaga inte :D

Nerå skämt och sido, tror att ni har haft ganska snälla cup admins fram tills nu, så va ere ni klagar över?

2008-07-14 @ 15:13:35
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: marru

Jag kan ju påpeka att jag inte lägger av p.g.a gnäll eller nåt sånt som det låter genom mats inlägg men det ligger annat bakom!

:)

2008-07-14 @ 15:27:10
URL: http://marrubou.wordpress.com
Postat av: wolfman

Ser jag satt ett , istället för en punkt Marru så det lät som de övriga där efter Så Marru lägger ner det här med cuper pga privata skäl, skulle vart . Sen mina andra åsikter.

En punkt fel så det lät fel, jaja vi vet marru o det räcker väl med privata skäl:)

2008-07-14 @ 20:17:11
Postat av: wolfman

Men Martin har rätt i det han lite hårt först säger att iaf jag vart för daltig. Alltid försökt följa uppdragna regler me nförsökt o ändra trixa dona så det skulle flyta på ändå utan klagomål, inte för ja bryr mig om att sticka ut hakan om så är men 4 sure en stark som Martin tex jämte, blev nog mer stake pondus i hela köret. Tänker faktiskt lika som de outtalade orden take it or leave it typ. Men svårt i början utan flera års erfarenheter som flera admins. Svårt ändå med nått nytt att få med sig folket, va konsekvent, försöka hitta på fungerande cuper, som i åtminstone team cuper i corre känns nära en bra ide utom antal spelare, kombi cuper är ju ett litet prov såna får väl vänta och se vad Rocketman har att komma med först:P

2008-07-14 @ 20:41:44
Postat av: Hektor

Vore kul om ni i tjejlaget mötte oss i svenska laget. Se hur det går för er! ;-)

2008-07-14 @ 22:22:34
Postat av: wolf

Japp Hektor! Jag pratar för tjejerna och det är självklart en hit för Shocks girls om ni ställer upp vilket ni säkert gör som en kul grej:)Tänkte försöka få till matcher mot England och Holland som värmare och sen hoppas på en kul match mot er killar i världens bästa corre lag, försöka få lite show över det, live radio, publik rekord och en kul grej för tjejerna och även kanske uppmuntra fler tjejer att satsa lite mer, de har ju samma möjligheter som killarna med som jag tror bara att fler killar är mer tävlingsinriktade än många tjejer, se på några ex som fort blivit klart bättre när de kört på lite Marru, Tess, Kajun tex.

2008-07-14 @ 22:51:31
Postat av: MASTERHAND

Jadu hektor tänk att förlora mot ett tjejlag. Så klart vi inte har en chans mot er. Vi alla har väl en chans mot dig men sedan blir det svårt=) Men i vilket fall så tror jag vi mkt väl kan slå england. De har 2 riktigt bra men sedan är de inte omöjliga. Sådeså=)

2008-07-14 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0