07-07 Just little wonderings

I feel i will go on and put our girls in a little more focus with more both team , singel, maybee some mixed competitions it was fun to take care abaout a competition with only nice words and not 1 complaint :) Praise to u all girls!!

Det var mitt nöje att få sköta en tävling med er tjejer i lite mer fokus bara glada miner och inte 1 enda gnällande:) Eloge tjejer!!!!
Känner att jag gärna kör fler tävlingar med focus med tjejer lag, singel, kanske mixade tävlingar,det märks:)

And offcourse i wish u GL in the tour to be top 7 and a part off Shocks Girl Team:)

Såklart önskar jag er GL i kvalet att bli topp 7 och ta en plats i laget, som jag förövrigt efter korrigeringar, som alltid blir inte ens skriver om en vinnare utan om de 7 vinnarna, blir enbart marru som läser den så jag inte gjort fel IGEN haha , du är en klippa Marru:)

Ska bli skärpning i bloggen nu, jag va utan nät ett tag och marru vart lite upptagen +nått strul så hon inte kommit in i bloggen, men nu glöder pennan och ideerna igen :P

Should bee more writing in the blog again now, i have been out network for a while and marru have been busy + some trubble to logg in o the blog, but now the pen and ideas burn again:P

I think off other competitions, maybee the total best on Shockplay with more then couronne in same competition, have som ideas there i will come back to...

Jag tänker på andra tävlingsvarianter, som en möjlig med fler grenar i samma tävling, finns lite ideer om en sån, återkommer med dem.

Also think off the team cups with permanantly teams over 12 cups, with 4+2 players, there u must have atleast 2 max div 2 players in every game, who was the meaning from the begining to bee the big part off this, is we boys so different to girls so we must complaint, and couldent take a loos? I dont think thath maybee a small part in here!
We have mean to start this up in some weeks but then we need minimum 8 teams and maximum 16 teams, who wants to play every game who is possible to each player, and with 2 ppl more in the teams shoul it be ul if 3 players couldent play. We will se on the interest. But feel free to be a captain pic out our team and report it to marru or wolfman. yw.

Tänker också på lagtävlingarna som var tänkta att bli huvud delen av det här med en cup nu med 4+2 spelare, där minst 2 st div 2,3,4 spelare lirar varje match,(men 3 st totalt "fria" spelare får finnas i laget men max 2 st i varje match över 12 delcuper med början om några veckor. Men vi behöver minst 8 lag och max 16 lag för att köra, anmälda lag gäller cupen ut. Är vi killar så annorlunda mot tjejernas mer positiva inställning? Så vi måste klaga på nått och inte kunna ta en loos? Jag tror inte det inte de flesta iaf .Nu med 2 avbytare ska det va riktig otur om 3 st spelare får förhinder samma kväll.        Vi får se på intresset med anmälda lag...Bara att bli kapten och ta ut sitt lag:)
Ni är välkommna att lämna in lag till wolfman eller marru.

So far reported.

wolfpack
andreasswardh,rogerdeathmaker,wolfman,rogerdeathmaker,kajun kitten, ? , ? .


Players who wants play but have no team yet or missing some

And 4 sure it should bee a cup Top 10 boy also, but i think its better to wait until after VW.

Såklart det är planerat sen länge med en top 10 boy också, men tänkt vänta till efter vm med den.Hört lite gnäll om focus på tjejerna enbart därför jag valt att inte skriva om Top 10 Boy 2008.

Cya//Wolf

Kommentarer
Postat av: Kajun Kitten

Some good ideas Mats, Im ready to get started on the team games again. I love the team we have put together so far and Im anxious to start playing.

I enjoyed the girls tourney and everyone was very nice.

And you were of course the perfect admin for it:)



<3 Angela

2008-07-07 @ 14:39:48
Postat av: MASTERHAND

Vem är MASTERHAND?

av: MASTERHAND



Hej mathilda! Kan du berätta lite om dig själv?



- Ja det är klart jag kan. Jag heter som sagt va mathilda och har sonja som andranamn. Är 30 år gammal och snart inne på det 31:a. Jag var lite yngre till en början här då det var lite pinsamt att vara så gammal jmf med andra men sedan mötte jag scandal och då blev allt lättare=)



Vill du berätta hur du lever idag?



-Jag lever tillsammans med en tandläkare(ej hans riktiga yrke dock) i en liten småstad i Västergötland samt så har jag en lgh kvar i göteborg som jag är på väg att hyra bort. Vi har varit ett par i snart 14 år och förlovade i 13 år.



Vad jobbar du med?



-Jag arbetar på ett gruppboende för psykotiska personer och gjort detta sedan 5 år tillbaka. Är utbildad socionom. Älskar mitt jobb och möter där folk som är orsaken till dödsstraffet i USA. Vi har Chuck Norris lillebror där. Vi har Drottning Silvias och Victorias älskare där osv. Så du kan förstå att man har fullt upp ibland=)



Hur träffades du och dentist?



-Vi träffades på danmarksbåten 27 nov 1994. Jag var blott 16 år=)(El ja 18 sa jag att jag va=) han var några år äldre. Jag kommer ihåg att han sa " Du o jag skall spela couronne på shocken när vi blir äldre", nej inte riktigt så kanske men han var mkt charmig och är än idag. Fast en skitstövel ibland=)



Vad har du för intressen?



-Jag tränar 3-4ggr/v. Gym samt spinning. Tidigare spelat fotboll i 10 års tid. Jag och dentist umgås mkt med våra vänner och försöker lära dem couronne=)



Vad gillar du för musik?



-Min stora idol är Elvis sedan är jag nog en allyssnare. Jag väntar fortfarande på rough. att han skall spela min favorit Christer Sjögren men tror jag får vänta länge till=)



Så nu lite shockplayfrågor:

Varför börja du spela här?



-dentist hade spelat här ett tag och jag tyckte det verkade lätt och det var det. Tog mig upp till eliten på 1 år. Nedå så dåligt var det nog inte men det tog ett tag allt=) Sedan har jag fastnat för detta spel.



Är du en tjej?



-För dentist skull så hoppas jag att jag e det=) Nedå var en del från början som tvivla bl a chefen men har nog visat att jag är det nu med mina galna tjejfasoner=)



Du kan upplevas som lite kaxig och tuff i mun ibland stämmer det?



-Ja det stämmer nog. Jag är lite retsam och skämtsam och har nog tyvärr fått för mkt av min kära dentist där som är den stora skämtaren. men folk som känner mig vet att jag har ett mkt snällt och gott hjärta och retar tillbax=)



Är du den bästa tjejen?



-Haha! Visste att du skulle ställa den frågan=) Klart jag är, nej skämt osido så bryr jag mig inte. Vi spelar som sagt med samma föutsättningar som killarna så vem som är bäst av oss är ointressant. Desto roligare med ett tjejlag som skall leka med england=) Hoppas man får vara med=)



Vilka här på shocken pratar du mest med och är dina trognaste vänner?



- Outstanding är Mr D=) Ne nu skall jag vara snäll. Jag tror att de första jag började prata riktigt med var romanista och en viss skandal. De har alltid varit nära mig här på shocken och det är så roligt att de är bästa vänner med=) Min söta och goa systerson dreamonson förståss. Sedan finns det många mer som är underbara som ex. wolfman,andreas,gäddan,mickey,muve,puffe,jimpan,MASTERDICK, MASTERASSHOLE och sist men inte minst Mr D=) Finns massa fler.



Vad tycker du om dem som driver om dig och pratar skit om dig?



-Ärligt så bryr jag mig inte om några snorungar som inte vet hur en kvinna skall tas. Men så klart att det gör att man tappar motivationen att fortsätta när det inte är någon sanning i det. Men dem är få och det finns så många fina människor här som stöttat mig så ny skiter jag i dem.



Varför tapbreakar du?



-Det är kvinnligt som en viss skandal sa. Ursäkta andreas och romanista=) Inte jag som sa det. Nedå skall väl försöka att bli lite mer offensivare och inte vara så slarvig och okoncentrerad i mitt offensiva spel=)



Varför gör du =)=)=)=)=)=) hela tiden?



-Haha! Jag är en glad person. Ärligt så håller jag med dem som klagat. Tittat tillbaka lite på mina gamla inlägg och jisses. Var ju mer =) än text.



Vem är den bästa spelaren på shocken så länge du spelat då?



-Från en början muller tveklöst då jag inte sett de gamla. Men nu när man sett en viss hektor komma i form igen så delar nog dem första platsen och muller får nog snart komma tillbaka om han inte skall tappa 1:a platsen nu=)



Såja nu har nog hälften av läsarna somnat men tack iaf mathilda.



-Det var så lite så. Kram på dig.











2008-07-08 @ 18:48:21
Postat av: MASTERHAND

Oj glömde en fråga.

Varför skriver du aldrig på engelska?



-Haha!Kanske för att jag inte vet hur man ens stavar till engelska på engelska=)

2008-07-08 @ 19:47:11
Postat av: Dreamonson11

ja vad ska man säga?

Finns inga ord för det tyvär moster men får snart ringa phsyk hemmet tror ja :P

Ne Då hoppas du klarar dig i ett år iallfall,

roligt att läsa.. SES!



//Dreamonson11 on SP!

2008-07-08 @ 20:18:05
Postat av: marru

trevlig läsning Mathilda ;-)

2008-07-08 @ 20:19:12
Postat av: Petrify

Någon som var rastlös idag?

Kul läsning iaf :)

2008-07-08 @ 21:02:17
URL: http://petrifyzone.wordpress.com/
Postat av: wolfman

Kul läsning Mathilda och att du bjuder på dig själv är kul,borde fler göra:) Iaf va lite öppnare så man får bättre kontakt med dem man lirar mot.

Bugar och bockar att man fick plats i the good once Tack:)

2008-07-08 @ 21:15:39
Postat av: scandalplayer

Mycket trevlig läsning Mathilda! - Måste vara intressant för alla att läsa lite memoarer av kanske Shockplays nuvarande bästa kvinnliga spelare. Förlåt Kat - Du e också kanon - Jag vet! Tack för de vänliga orden om många - t.o.m. om mej ; ) - Det värmde -

2008-07-08 @ 21:45:42
Postat av: scandalplayer

Tillägg: Jag lovar Mathilda, att jag skall lägga in en länk till ett par Christer Sjögren-låtar på min nystartade hemsida (på kul). Hade en förr - men den här är i en ny form.

2008-07-08 @ 21:50:19
Postat av: KroK

lol

2008-07-08 @ 22:02:02
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

.... eller gjorde jag? (spännande bakgrundsmusik) mohahah :D



2008-07-08 @ 22:17:12
Postat av: Hektor

Roligt och random i ett! :)

2008-07-08 @ 22:37:56
Postat av: KroK

2 fingrar i halsen

2008-07-08 @ 22:55:39
Postat av: MASTERHAND

Lilla roma jag har aldrig sett roma spela fotboll. för de gör väl det??? =) ingen är som sagt var perfekt o vi alla gör misstag i livet. du gjorde ett romanista. Jag hejar på ifk fråga inte vilken spelare som är snyggast för det vet jag inte men de "Äger" som min systerson alltid säger när han möter mig. Tror det betyder att de alltid vinner då jag alltid gör det mot dig sötis=)

KroK sätt 3 fingrar i halsen så blir det en bättre spya=)

2008-07-08 @ 23:14:04
Postat av: MASTERHAND

Ja din var sämre roma. vet vi väl alla att handen o foten e på samma kropp. Finns ju udda fall som romaspelare som inte har några fötter att spela med utan bara ta sina händer i ansiktet när de slår sig. Haha den var ju riktigt bra ju.

men gillar dig ändå jonas=)

2008-07-08 @ 23:24:43
Postat av: RKK

Jag ska börja jobba på ett boende med psykiskt störda människor.. :)

2008-07-08 @ 23:56:50
Postat av: Roughedge

kul läsning mathilda... dock en uppmaning till samtliga: jag tycker det är högst olämpligt att skämta om psykiskt störda människor

2008-07-09 @ 11:25:47
Postat av: MASTERHAND

Du har helt rätt roughedge och jag ångrade mig lite i efterhand men här har vi ett exempel där min mun går för snabbt utan att tänka efter. Men det som är viktigt i mitt jobb med dem är att man aldrig förkastar deras känslor och tankar. De upplever det precis som vi upplever våra tankar o känslor.

Så återigen bra sagt roughedge.

2008-07-09 @ 11:46:55
Postat av: andreasaswardh

Jag tycker det är lämpligt att skämta om allt, kan vi inte rita lite Muhammed-teckningar? Det tycker jag iallafall.

2008-07-09 @ 12:09:38
Postat av: andreasaswardh

cartoon.jpg" rel="nofollow">http://www.mikesilverman.com/muhammedcartoon.jpg

2008-07-09 @ 12:10:40
Postat av: andreasaswardh

Vi kan ha en lite tävling i vilken alla får rita sin egen Muhammed-teckning, så bestämmer jag vilken som är finast :)

2008-07-09 @ 12:18:04
Postat av: Roughedge

Det blir radio och sweeptävling i början av augusti om inte tidigare. Om intresse finns kan det kanske även bli på söndag med start 12.00 typ...

2008-07-10 @ 21:18:05
Postat av: Dreamonson11

Vore trevligt Roughedge ja e med på ett vilkor att ja vill inte möta moster min :P man kan inte sweepa med hennes Break asså :P hehe hade ju vunnit annars förra gången

2008-07-11 @ 00:34:23
Postat av: MASTERHAND

Du e la go elle sebbe! Jag breaka ju till öppna gatan för dig. En gång breaka jag så det fanns 2 kvar mitt framför hål men ändå missa du. men puss på dig ändå=)

2008-07-11 @ 07:42:16
Postat av: MASTERHAND

Härom kvällen hjälpte jag en viss hektor till vinst i en intern sweeptävling bl a mot sweepkungen guden.

Visst jag gav han ett och annat råd hur han skulle göra=) men oj så bra han spela och sweepa. Bara tack vare mig=).

2008-07-11 @ 07:50:28
Postat av: MASTERHAND

En liten fräckis denna regniga fredag. Ni som är under 18 får läsa. Har ni några frågor om ngt ni inte förstår fråga administratören på någon av spelen=)

Gynekologen tog en titt på sin nya, ursnygga patient och förlorade både vett och sans. Medan han strök med en hand längs hennes nakna, lena hud frågade han:

- Vet du vad jag gör nu?

- Ja, svarade kvinnan, du letar efter dermatologiska abrasioner.

- Precis, sa doktorn. Sedan smekte han hennes bröst grundligt och länge.

- Vad gör jag nu? frågade han igen.

- Du känner efter cancerknölar, svarade snyggingen.

- Mycket duktigt, sa doktorn som nu började bli riktigt upphetsad.

Han bad kvinnan lägga sig i stolen, la upp hennes fötter, drog ner sina byxor och stoppade in snoppen.

- Och vad händer nu? frågade han igen.

- Nu får du gonorre!

2008-07-11 @ 11:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0