07-06 The top Girl titel

The titel Top girl was not any off they meny have tipped, it was Lunch. Who make a real great cup beat kajun kitten 3-1, MASTERHAND 3-1, Sexiga Tess 3-2, and finnaly marru in final 4-3.vwp Lunch. and u are the top girl 2008 congrat:)

Now the girls have a 6 days tourney to play abaout top 10 girls and top 7 girls who take a place in Skocks Girl Team!
So gl with that
girls the name off the tourny is the real tor to bee top 7:)

The coin who i draw lot abaout did ittle boo win.

Titeln Top Girl tog inte nån av favoriterna utan Lunch. Efter några grymma matcher kajun kitten 3-1, MASTERHAND 3-1, Sexiga Tess 3-2 och i finalen marru med 4-3     Grattis Lunch.

Nu tjejer är det 6 dagar turnering för att bli top 10 eller topp 7 och ta en plats i shocks girl team:)
Namnet på toren så ingen tar fel är the real tor to bee top 7:)
Myntet som lottades ut vanns av ittle boo




cya//

Kommentarer
Postat av: marru

nää usch gjorde bort mig totalt;) menmen hehe

blev ju lite bättre sen iaf.. 3-4 så det duger väl :D



tråkigt när jag inte fick spela nån annan match innan bara...

2008-07-06 @ 23:58:23
Postat av: MASTERHAND

Du är som sagt va den värdiga vinnaren marru=) och du vet varför jag tycker det.

mathilda

2008-07-07 @ 00:19:43
Postat av: KroK

Lunch! <3

2008-07-07 @ 01:30:57
Postat av: MASTERHAND

Tack mats för ditt engagemang och att du kämpa på när det blev lite strul=)

Synd att man inte kunde spela bättre bara i tuneringen men som sagt är målet och koncentrationen att ta sig till landskampen och att förlora mot en .... lunch bjuder jag på=)

Men jag kan vara stolt över att jag slog lunch med 3-0 i den första top 10 tuneringen utan att pusha faktiskt. Det du Mr=) Sedan blev antagligen lunch så arg så hon tränade jättemkt på en timma och blev 10 klasser bättre än hon tidigare varit. Jag måste fråga henne om det träningsprogrammet. Verkar ju vara super=)

mathilda



2008-07-07 @ 08:20:10
Postat av: wolfman

Det var ingen skam marru att förlora mot Lunch i cupen efter hennes spel 3 matcher före final redan mot 3 av de bästa tjejer vi har, tycker du gjorde en bra match, trots lite nerver och lite med spel på slutet, lika bra att vänja sig vid lite publik med innan det kanske blir ännu mer rampljus:)

Det blev krok mannens polare som vann, som ni ser :)

Tack Mathilda och ni andra tjejer som spelade inte ett gnäll, ingenting trots lite väntan och nått ? Men som du vet mathilda kollades det vad vi förmår utan dollda kamera typ:) Ångrar inte söndags kvällen 1 sekund det var kul att bara kolla på er + att ni bara rakt av bara var positiva. Ska bli kul att följa upp kvalet nu och se vilka 7 som är jämnast i längden:) Jag kommer inte ens att visa vem som blev etta, efter hopräkning av förmodligen lite ospelade matcher och cupspel, nu är det inte en vinnare ser det som 7 st vinnare som om ni spelar som ni gjorde igår +nåra jag vet kan lite bättre blir ni ett bra team som blir kul att ordna matcher åt och om ni inte sparkar mig bli coach för och ta ut laget tillsammans med den kapten ni utser:P skulle va lite fler tjejer som satsa lite mer lite synd,då kunde vi ha mixed tävlingar.

Ha de gott tjejer kram på er allihop:)

2008-07-07 @ 12:35:55
Postat av: wolfman

Thx girls for yesterday it was nice doing some for u not 1 complaint:)So would i wish u gl in the tourny to take a part in Shocks Girl Team:)

Hugs to all off u:)

2008-07-07 @ 12:47:47
Postat av: MASTERHAND

Jadå ni gjorde så bra ni kunde ang. du vet vad=) Tycker det är bra det du sa om de är 7 vinnare med. För som vi nämnt tidigare är det inte intressant vem som är den bästa tjejen då vi spelar med samma förutsättningar. Jag har spelat tills jag kännt mig klar bland de 7 och det verkar jag ju vara nu så det var roligt=) Men är verkligen imponerad av vissa tjejer som förbättrats betydligt en av dem är kajun kitten som är väldigt duktig idag. Tror hon kan vara en stark aspirant att ta någon av platserna mot england. Hon har visst haft en väldigt bra lärare vad jag förstått=)

Tack igen mats för dit fina engagemang.

mathilda

2008-07-07 @ 13:03:09
Postat av: Lunch.

<3<3

2008-07-07 @ 18:25:08
Postat av: MASTERHAND

En viss persons form försvann snabbt. El ja blev som den brukade.

2008-07-10 @ 09:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0