07-06 8.52 pm. My cisterns right now

After a nice evening with some friends ans some beers:)
I wonder if it is some idea to try to do something on Shockplay, or it is like Krok said in an earlyer comment (who i agree to 90% with )
Is it possible to do any fun on shockplay? Is it the Shock syndrome that if some % dont like something then its been a chicken farm emegetly.
Im a positive person so  i ai think all other is the same way (stupid wolf),also  wow fun with a new thing, but here crap if its be any trubble,(thats only my cisterns)
I have feel that meny times with some new competition here on my 5 y here, some is allways gone say, its,unfair, its cheating,if it so should  i dont bee a part off that and more stuff like that.
Same with Dacas last competition Golden tour who was a great idea but still its a lot off complaints and ppl who dont play for a push, I now after the first round how meny it was and it was MENY, is that  ty , to some who try make fun things for us ?
The thing we try to do is a small thing if u count to dacas work
but i.we ( guess Marru think the same but its my words) feel not, wieeeee fun i give this 100 % for this directly..
So meny talks, and meny more didnt have currage to wrote down what they think, specially, we swedish guys.
So we will se how meny who report permanatly teams 4+2 or we  quit with team cups,(atleast have some ideas abaout or on the team cups , but now we lay the  focus on single cups, the girls and 4 sure bg cups also,and some competition with for ex Couronne,Bg,othello togheter.
But the big part off u guys are nice fair once, thats way it would fun to start some new, but now its up to u if u want any more team cups...
We will see guyes what u all wants to im not afraid to say what i think i dont care i bee try to do my best and bee nice against all but if thats not enough for all, im the same to all show ppl same respect i want from them but i can stand up also if some say stupid things (Nothing i like to bee) im here for fun so i shouldent i die for that.:).
Cya guys wolf:)


Efter en kul afton me nåra polare och nåra bärs:)
Funderar jag starkt på om det är nån ide att pröva nått nytt på shockplay ? Eller är det som krok sa i en kommentar ( som jag håller med om till 90%)
Omöjligt att göra nått kul på Shockplay? Är det shockplay syndromet på shock att inget ska lyckas fullt ut?
Sett många såna saker under mina 5 år här? Tacksamt för många deltagare och den de som gör tävlingar eller hur?
Jag är positiv i mig själv och tycker wow nice med en ny grej, men tydligen här räcker det att några % inte diggar
den här iden, är det direkt  rena kycklingfarmen, alltid nån som tycker, orättvist, fusk, då skiter ja i det här..mm.
Som tex, ,Dacas Golden Tour så många klagomål, ( jag vet ungefär hur många efter runda 1 och det var MÅNGA och spelare som slutar spela för en deff tex.Är det så man tackar nån som lägger ner en massa jobb på att försöka göra nått kul, jag tillhör  själv 1 som skickade in klagomål på en som slutade spela för att jag pushade...
Det är en liten grej vi gör om vi jämfört med det jobb Daca lägger ner men ändå det lilla, som känndes som en kul grej vi trodde på och fick chansen av Rocketman att köra ( Tack Per)börjar efter sista lag cupen då spelare o lag inte ens dök upp, kännas som aaa shit same då....
Så många som snackar men ändå inte vågar stå upp till sina tankar offentligt ( heder åt er som vågar det positivt el negativt!.
Så vi får väl se hur det blir med teamcupserien
med permanenta lag 4 plus 2st/ lag, så vi får se hur många lag som anmäls. Annars lägger vi väl den på is då.det  bestämmer ni!
Men nu blir det focus på tjejerna deras cup o tävlingar med uppföljande lag matcher, bg cuper ska väl få nån mer chans, kanske singel i både corre och bg, samt nån fler grens tävling, som idag skulle va typ bg, cor och othello sen får vi se vad Rocketman har i görningn, det märks.
Jag har lärt känna många under de här åren och som alltid är de flesta schysta nica lirare, människor men att göra ALLA nöjda går alddrig tydligen ännu svårare på shock än IRL.
Tack förresten Roughedge för att försöka dra igång lite kul med sweep tävlingar och live radio,,cool mannen:) Även om det tar emot hehe skojar tack Mr D för din hjälp med plus alla som skriver att det är kul.. Tack ska ni ha:)
Vet jag är alltid rättfram pang på vad jag tycker, så jag måste sticka ut hakan och fråga, eller om ni så vill va obekväm om jag vill( men tjafs är det sista jag vill ha) jag är här för att ha kul , jag gillar shock, spelen, många coola lirare man träffat här och sen irl ,Men den smällen tar jag, det är inte  så många mer som bjuder på sig själva eller står för vad de säger
eloge krok, MrD , scandal,MASTERHAND,Marru,katja,kajun,troll,mia,gädda andreas ,zimond Roughedge,johan 87med fler, några ex bara för  ja det finns fler såklart fler som är positiva, nöjda och vågar stå upp och säga så här tycker jag!!!!!
Men om det hör ihop el inte, vet jag inte( men som i idrottens värd) är de som verkligen är bra spelare absoluta topp skiktet de klagar aldrig hur det än utlöper,och är föredömmen även efer spelet, kan ge ett exempel, Andreasswardh hade fått förhinder till sista team cupen, han sa som de flesta är uppfostrade att göra, sa förlåt Mats jag fastnade på xxxxxxxxxxxxxxxx så jag hann inte ursäkta, Zimond skrev i bloggen att han skulle bort och ursäktade sig o visade alla i laget att jag kan inte, 2 av de absolut topp 3 här ni är stora boys, som människor att ni sen är suveräna vid corre bordet och har den distans som många inte har att det är ju bara ett spel, vore alla såna som er tex, ni nämnda och många fler vore det aldrig nått krångel   heder guys:)
jaja
färdig dravlat vi får la se va de blir ha en najs fred kväll//Wolfman

But i put up our team so far, so will we se whats happend.

wolfpack 
andreasswardh,rogerdeathmaker, wolfman, kajunkitten,


Girls top 10 so far hope on atleast 16 players:)

Kajun Kitten
Marru
MASTERHAND
Trollmor
lillamia
liloldlady
Sexiga Tess
+Terese+
ittle boo
celinakyle
sparkle
lutteke
lovemetender
Lunch

. Cya guys:) wolf  och Marru 

Kommentarer
Postat av: Feffe2

Äh, lägg ner Vargen, alla är i olika faser hela tiden, alltså på olika platser, på planeten, exakt just hela tiden, du och "D" gör ett helvetiskt jobb hela tiden med allt från blog till game-listor och allt annat konstroktivt (läs kreativt, bättre så) som sajten är/i desperat behov av, good guys!!!!

Feffe2 sendar hela sin tanke för ert jobb, aj kanske kan misstolkas, tvivlar

IM WITH YOU TO BEER-TIME. HEHE...

2008-07-04 @ 20:58:00
Postat av: scandalplayer

Golden, Masters. Allt e bra.

Att det finns gnällpellar, som klagar på defensiv löser sig ju, eftersom DaCa tvingar dem att spela eller också förlorar de matchen.

Allt fungerar så länge admins orkar.

Admins borde också få en rimlig ersättning även om det är ett ideallt arbete.

2008-07-04 @ 22:03:50
Postat av: deathmaker

Självklart ska lagtävlingen genomföras. Lite synd bara att den inte går göra genom automatik. Borde dem kunnat gjort för flera år sen men går så segt med alla uppdateringar. För min egen del så kommer jag bara spela igen om det blir lagtävling eftersom jag har gjort mitt som singelspelare. Mer intressant om man kan försöka hjälpa fram ett lag till seger. Får se om några av mina ideer dyker upp på nya sp versionen angående nya spel men det tvivlar jag på.

2008-07-04 @ 22:33:03
Postat av: wolfman

Tack Feffe :) Jo att människor befinner sig världen runt och på olika tider är jag medveten om. Menar mer att du tex sa ifrån att jag kan inte lira i helgen och självklart kan och har alla ett liv och kan få förhinder. Tänker mer på de som lovat ställa upp, var ju halva lag borta och polarna står ensamma, vi får bekymmer mm, sen klagomål om fusk, orättvisa mm.Cheers Fredrik:)



Sant Scandal Golden tex fungerar. (MEN SÅ ATT INGEN MER MISSUPPFATTAR VAR DET INTE RIKTIGT DEN TÄVLINGEN JAG MENADE GOLDEN VAR BARA ETT EXEMPEL!!!!MENADE I STORT ALLA TÄVLINGAR LIGOR VI HAR)

Kanon upplägg GOLDEN fö. Tack vare att Daca får jaga spelare försöka få dem att spela, läsa alla klagomål föra in wo matcher mm,! Efter det jobbet som nu då tex Golden, när alla anmält sig ,det är lottat och klart så borde det ju i princip sköta sig själv mellan omgångarna ( om vi spelare gör det vi åtagit oss spelar utan tjafs och gnäll) , det borde räcka med nån korrigering per omgång och inte få ta väck en ca:85 spelare:/ Kasst av oss som spelar(LÅNGT IFRÅN alla såklart, ju mindre antal folk som är kvar blir ju såklart de "säkraste" lirare kvar) och som du nämner, mkt ideelt jobb, enda tack nu tex han som admin,el vad man än är,försöker göra här,Får, är i bästa fall lite uppskattning för vad de gjort.De festa människor uppskattar att få höra att folk är nöjda(vad du än gör), typ bra upplägg, cool att du fixat golden åt oss, bra jobbat,när du nu nämnde Golden och admins får vi hoppas att vi kan påverka så att de behåller glädjen och glöden . Drog upp det här nu bara för att med det lilla jobb vi gör ( ja marru har ju mer som även Bg admin) förstår mer o mer vilket jobb det är att va corre admin. Så vi får va glada så länge de admins vi har som fö är bra admins orkar köra länge till:)



Hörs Boys





2008-07-04 @ 23:50:09
Postat av: wolfman

Hehe du skickade kommentar, när jag skrev typ världens längsta svar. Du tänker som jag "hoppas" att folk skulle, ska tänka Roger:)För många som spelat länge och kanske även mkt Elit och har många meriter,och som du Roger tröttnat på liga lunken, att få nån ny utmaning, hjälpa sitt lag att vinna,träna med de lite "sämre" spelarna så de lyfter sig. Ge stora massan som aldrig kommer att få nått Guld, vinna nån stortävling kan va delaktiga i en lag seger. Få till med nu tänkta permanenta lag få till lite team feeling. Så ska det bli team cup serie krävs nog att många TUNGA namn här som tex, Zimond,Andreas,Hektor,MrCarl,Puffe, och de killarna gör lag.Det är så många från div 2,3 som frågar om de får va med men inte har nått lag och tycker det är otrevligt att fråga de bästa och känna sig så mkt sämre. Men som tanken är nu OM det blir lag blir alla spelare lika viktiga det kan va två st div 3 spelare som avgör åt sitt lag. Hör av mig Roger räknar med dig om det blir av med lagen:)

2008-07-05 @ 00:11:37
Postat av: MASTERHAND

Ja det finns några rötägg på shocken vilket jag med har fått erfara=) men det är ni som ansvarar för cuper, tuneringar och ligaspel som gör detta till en sådan fin underhållning som det faktiskt är. Du mats som enl mig är en underbar person som alltid är så vänlig och hjälpsam och försöker påverka folk med ditt positiva sätt. Du försöker komma på nya saker som detta ex med tjejlag osv. Daca som enl mig är en superadministratör och inte för att han alltid lyder mig=) nä för han tar sig tid och lyssnar på alla som klagar osv och ändå löser det på ett sådant proffesionellt sätt. Hittar på nya saker som ex succen golden tuneringen. Marru som tagit över Bg och fixat en egen blogg för detta och sköter denna sida med dig mats hur bra som hellst. Jag tror vi alla glömmer att ni gör detta på egna initiativ och att det tar en hel del tid vilket ni skall ha en väldigt stor eloge för. Vi som spelar glömmer nog ofta detta och tar allt för givet bara. Men jag tror som sagt att jag pratar för de flesta här med detta inlägg. Så fortsätt snälla ni och gör shockplay även i framtiden till den fina underhållning som ni alla berörda har skapat och skapar.

mathilda

2008-07-05 @ 00:17:10
Postat av: wolfman

3 raka comments av mig rekord, ja du Roger vad som händer i version 3 är nog inte många som vet utom innersta kretsen runt Rocketman, det är nog så Per vill ha det med en suprise för oss. Det lilla man hört så blir det många förändringar till det bättre iaf:) Så nämnde du lättare att göra tävlingar och driva dem. Det vet jag iaf att allt blir enklare mer lättskött,men inte hur, så det ska bli kul att se vad som sker:)

2008-07-05 @ 00:19:39
Postat av: wolfman

ojoj 4 st:) Tack Mathilda det var snällt och gulligt skrivet, såna ord som gör det kul att försöka göra kul nya saker vid sidan av ,liga och andra stor tävlingar. Tack Tack Kram

2008-07-05 @ 00:24:35
Postat av: Roughedge

Jag ska hjälpa dig att underlätta cupgörandet med mitt enastående excel-ark som vilket dag som helst kommer revolutionera administrationen av couronnecuper :P



Kan påtala att det nog blir lite gura idag (lördag) på förmiddagen. Tjejen jobbar så jag har lägenheten helt för mig själv =)

2008-07-05 @ 01:33:26
Postat av: wolfman

Great mannen:) och schyst med hjälpen sebbe:)

2008-07-05 @ 04:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0