07-06 Masters Winner

I havent time to see all game:/ But what i seen so a great final against 4 sure 2 off our top 3 players Hektor vs andreasswardh. Hektor bee the strongest in a good game . Congrat Hektor

Hann inte se hela finalen;/ Men det jag såg va absolut 2 av våra toppspelare Hektor vs andreasswardh där Hektor drog längsta stråt, bra lirat hektor och grattis:)

  http://www.screencast.com/t/eeMwZ1EMPY

Its maybee a good time so set out Hektors Sweep movie.

Läge att visa Hektors Sweep film..


Wolf and Marru

Kommentarer
Postat av: scandalplayer

Jag e glad att jag redan för länge sedan sa att Hektor - m.fl. av de ursprungliga spelarna är strået vassare - än de nya.

2008-07-07 @ 00:34:24
Postat av: MASTERHAND

Ja man har nog underskattad Hektor lite. Jag skrev ju förut att jag tror han kan bli en elitspelare om han tränar vidare men nu tror jag ännu mer på det=)

Nej skämt osido du visar Hektor hur bra du är och det är bara att säga grattis.

mathilda

2008-07-07 @ 08:36:23
Postat av: wolfman

Vet inte om jag håller med dig fullt ut scandal, men i vissa fall kanske, mer imponerad då av att som nu Hektor lär in det NYA spelet så jäkla bra är ju ändå rätt stor skillnad på spelet idag och för en 5 år sen. Så imponerad Hektor du va klart starkare i defensiven än jag trodde, offensiven behöver inte kommenteras ens:)

Inte många om nån som inte låter andreas komma in i matchen riktigt.WP

2008-07-07 @ 12:42:21
Postat av: MrD

Härligt Hektor, kul att just du vann! Skönt att du levde upp till det jag trodde :)

2008-07-07 @ 15:35:17
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: Hektor

Tackar så mycket!



Men wolfman, jag har inte ändrat mitt spel sen jag spelade liga. Kör med samma filosofi som jag alltid gjort. Men med det tillagt så är spelet i sig bättre än någonsin och andreas och Zimond är två toppenspelare som skulle kunnat spelat bra gentemot vem som helst, back in the days.

2008-07-07 @ 20:27:17
Postat av: wolfman

Yoo Hektor. Menade nog inte att du direkt ändrat din stil men anpassat till det mer defensiva spelet och hittar bot mot tex tapbreaks som inte förekom förut överhuvudtaget mer atack spel förut och som jag svarade scandal att jag håller inte med fullt ut allt utvecklas ju framåt även här och lirarna blir bättre och sj klart hade zimond och Andreas vart topp lirare då med:)

2008-07-08 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0