07-05 Shocks Girl Team and some rules.

Abaot the cup tomorrow  (Sunday 7 pm swedish time)
It be max 16 girls, 2 places left, All 8 part final play at same time, i send out an invitation to a tourney who u should play u game in win or loos 1 game over 5 sets, the players have right to be 10 minuts late but more i have to give the other girl WO , boring so i hope all off u could play:) Same all way!
10 minuts break after every round
so u are fri some minuts, and i have time to set up and invite to next round. After every game report to me wolfman abaout the games if i is really nice så MrD help me a little if i need works with mee u Martin:)
I hope and think Roughedge send live on his it radio the url to it is

http://81.216.216.211:8000/    open u Media player fit in ctrl + U and glue in  http://81.216.216.211:8000/  and there u all have our dear Roughedge,maybee if u girls ask him he take his guittar and play some real great hit:s)
Wonder some just ask! i wish u all gl //wolfman 
 Ps. i gone start up a torny for the girls who played the cup, emegetly after the cup a 5 sets tour over 7 days, some game who not been played bee WO 0-3  not fun but i most have some rules so its been fair, after that take out top 10 girls 2008 and top 7 who get a place in shocks Girl Team.And already u first fight close after vs UK.
Ps:And offcourse a price to the winning girl + i draw lot abaout one more coin to some else girl.

Lite om Cupen!
Går av stapeln imorrn sönd kl. 19.00.
Max 16 tjejer, just nu 2 platser över 2 troliga på väg in hoppas jag då blir det 2 duktiga tjejer:)
10 min sena godtas til match sen måste det tyvärr bli WO 0-3 inte kul:/ Men måste ju ha nån regel.
Alla 8 dels finaler körs samtidigt, rapportera till wolfman efer varje klar match. 1 match över 5 set win or loos.
10 minuter  paus mellan varje runda så ni får en liten paus och jag hinner skriva upp och skicka en ny turnering ni kan spela nästa runda i.
Om jag inte gör nått supersnällt så MrD hjälper mig lite om det behövs funkar fint för mig Martin? :)
Tror och hoppas vår käre egna trubadur kommer sända radio live öppna media playern tryck ctrl + u och klistra in den här adressen http://81.216.216.211:8000/   play så har vi shocks one and only Roughedge.
Ni som är tjejer fråga om han inte river av en låt på gitarren med han smälter när tjejerna frågar:P
Några frågor fråga på.
Jo självklart vinst till vinnaren och en övrig som lottas ut i form av en guld coin värd 1 månads fritt spel.
Direkt efter cupen gör jag iordning en turnering åt er tjejer som spelar cup
, en turn 5 sets över 7 dar tom nästa söndag med 5 sets matcher, ospelade matcher blir tyvärr WO 0-3,så jag efter den kan kora årets topp 10 girls samt topp 7 tjejer som får plats i Shocks Girls Team som förövrigt har match på gång inom det närmaste vs England.

Så lycka till då allihop, ut och ha kul //wolfman


Reported girls

Kajun Kitten
Marru
MASTERHAND
Trollmor
lillamia
liloldlady
Sexiga Tess
+Terese+
ittle boo
celinakyle
sparkle
lutteke
lovemetender
Lunch




Kommentarer
Postat av: Roughedge

det var ju inga tjejer som hojtade till och ville höra nått så lagt ner gitarren för idag =)

2008-07-05 @ 13:12:00
Postat av: MASTERHAND

Tittar med min snälla ögon på dig rough och ber dig spela I love Europe(Christer Sjögren) imorrn när tjejtävlingen drar igång=)

mathilda

2008-07-05 @ 13:55:49
Postat av: wolfman

Roug du kan inte neka o fega ur nu:)När Mathilda tindrar med ögonen o ber snällt:P

2008-07-05 @ 15:01:18
Postat av: Roughedge

då skulle masterhand sagt till tidigare =) när jag sända.. men jag ska försöka "repa" in den gamla dängan tills nästa gång jag sänder... lär bli svårt att nå upp till christer sjögrens gudomliga stämma (en ut i fingerspetsarna genomgrymt proffs om ni frågar mig)

2008-07-05 @ 15:52:59
Postat av: andreasaswardh

Ehm, semifinalen och finalen i masters ska spelas imorgon en timme efter tjej turneringen har börjat.. det var ju olyckligt

2008-07-05 @ 18:10:04
Postat av: MASTERHAND

Jo sant samt CTT finalen=) allt på en gång. men vi får spela snabbt så vi hinner med allt. masters finalen är viktig tycker jag och hopaps att du wolf kan styra lite så alla kan se på allt=) Vi tjejer spelar så mkt vi kan innan semifinalen. sedan tar vi ett kort uppehåll och ser på zimme o hektor och sedan kör vi klart och sedan avslutas allt med mastersfinal. Roligare om alla kan stötta varandra genom att killarna hejar på oss tjejer o kollar och vi hejar på killarna o kollar. Detta fixar väl du mats??=)

mathidla

2008-07-05 @ 18:37:14
Postat av: andreasaswardh

Varför inte bara skjuta upp allt annat, så tycker jag vi gör.. så blir det iaf med CTT-finalen.

2008-07-05 @ 18:41:40
Postat av: MASTERHAND

Du menar att vi bara kör tjejtuneringen=)

Nä mitt förslag är följande:

Kl 1900 startar tjejmatchen och vi kör 8-del och kvart sedan troligtvis omkring 21:00 kör vi båda semifinalerna. Om det skall vara som i sportens värld så kör vi damer först o sedan zimme och hektor. Därefter spelas finalerna dam först o sedan herrarna. Tycker jag låter bra iaf=) Tror detta lockar till ett större intresse hos alla så vi kan stötta varandra. CTT finalen som du andreas håller i får väl tyvärr komma lite i andra hand men vi tar den så fort det går.

mathilda

2008-07-05 @ 18:51:59
Postat av: wolfman

Läser nu vad ni skrivit andreas och Mathilda, är väl inga stora prob, klart vi vill kolla in Masters, vi ändrar inte på nått för det men vi löser det såklart, fixar vi enkelt imorrn , lär inte va fler än 4 st kvar då så np:P Sjävklart grejsar vi det och hoppas de kollarer med sen.Roug va inte så svårflörtad nu tjejerna står ju på knä:) Såklart du inte behöver köra gitarr .jag hörde hur förkyld du lät förut:/

Men kanske kan dra igång musiken , ta nån önskelåt,maybee kolla finalen:)

Jyyo Andreas inte större bekymmer väl inte svårare än att jag gör upp med 4 tjejer om en viss paus det är enklare:P Ingen ska väl behöva ändra nått. Jag väntade på den här frågan:) Jag bestämde datum OCH tid före jag kolla att andra finalen gick då. Så att ingen bara frågat förut det hade jag redan planerat för, försjälvklart vill alla iaf jag fml de flesta andra med. <<så ett break med 4 el 2 tjejer va redan på g , men tänkte vänta och se hur många tjejer som är kvar och löser det med dem imorrn:) Ha en gooo lörda guys //Mats

2008-07-05 @ 19:39:49
Postat av: wolfman

Oj glömde förlåt mam, men nu har jag kollat och svarat som beodrat Hell Yesss Mam:) Hehe cya

2008-07-05 @ 19:41:49
Postat av: MASTERHAND

Då kör vi enl min melodi hoppas jag=) Lika väl som jag vill se masters så likaväl vill andreas och hektor och zimme se på oss tjejer=) så det är klart vi fixard et=)

mathilda

2008-07-05 @ 19:47:15
Postat av: Kajun Kitten

I think this was a very good idea Mats. Im really looking forward to playing tomorrow. (by the way the new picture of you is awesome ;) )

2008-07-05 @ 20:29:01
Postat av: MrD

Förlåt, jag vet att detta inte hör hemma här.

Måste bara ventilera en annorlunda ligamatch jag hade idag, med den berömde scandalplayer :)

Han ville inte spela couronne märkte jag, han valde sänka skepp (den gula är skeppet) jag tröttnade efter ett tag och började köra sänka skepp med, han ble nog shockad. Jag vann sänka skepp rond 1, sen blev det tie i couronne när jag gav en bred fin break. Sen blev det sänka skepp igen, men jag omvandlade bordet till couronne och vann den ronden, tur jag kom på hur man spela sänka skepp i tid då han ledde med 2-1 ;)

Tack för en otroligt tråkig match ;D

2008-07-06 @ 01:31:30
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: scandalplayer

MrD har ju infiltrerat Marru o Lady Kat att spela samma spel som han - så vad gör man - Jo man loosar mot Marru o kunde vunni mot MrD lätt - Men orka - Det spar vi till en annan gång

2008-07-06 @ 02:24:45
Postat av: wolfman

Thx Angela:)time tt "blusshes" now? I will but i cant.:)

Ser vännerna delar lite delade meningar med:P

2008-07-06 @ 02:39:55
Postat av: scandalplayer

Åsså MrD - Chockad stavas inte shockad - Chockad stavas chockad. Jag blev chockad när jag såg att en gammal Shockplayspelare som du, stavade chockad med shockad.

2008-07-06 @ 02:41:53
Postat av: MrD

Shockplay/shockad kan du inte svengelska? :)

Och jag kände som du scandal att jag orkar inte med det där mes spelet du körde med. Men sen kom jag på mig själv, jag kan ju bara inte tolerera en förlust mot en segspelande stockholmare, så jag började lira igen :)

2008-07-06 @ 02:57:16
Postat av: MrD

och appropå stavning så stavas inte will-wiioll, sista ja kolla stavades will-will och inte wiioll ;)

2008-07-06 @ 02:58:58
Postat av: scandalplayer

Sänka skeppspelt e inte min uppfinning. JAg såg sänka skeppspelet första gången, när Hektor spelade en match. Sen har jag sett han göra det ett flertal ggr. Visst e det ett annorlunda spel - men mkt effektivt, om man inte ska bort eller så. Ärligt - Jag tror inte end MrD kan spela sänka skepp spelet. Du gjorde det helt på fel sätt. Anledningen till att jag gjorde som jag gjorde (på Hektors sätt) ä att ingen kan bevisa att man inte misslyckades med ett vanligt slag.

2008-07-06 @ 09:13:28
Postat av: scandalplayer

MrD - Det heter förresten inte "Sänka skepp". Det heter "Bärga vrakdelar". Man helt enkelt hämtar upp röda (vrakdelar) ur hålen - sådana som någon för en stund sedan just sänkt.

Så det är ett mkt uppbyggande spel.

De gula kommer upp automatiskt.

Vad vore Wasamuseet t.ex. om man inte bärgat vrakdelar?

2008-07-06 @ 13:26:17
Postat av: MrD

Ne, jag spelade egentligen inte sänka skepp eller hämta vrak eller nåt sånt, jag skjöt i min gula för att du gjorde det, i ren protest, och visst funka det :)

Men jag gjorde det inte för att jag inte tror jag kan vinna på något annat sätt, jag gjorde det för jag redan hade så tråkigt så jag kunde lika gärna ha lite till tråkigt.

Kände när det stog 1-2 att nu ska jag börja spela :D

2008-07-06 @ 23:00:32
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: scandalplayer

MrD - Det du gjorde på spelplanen var ren hulliganism - När ordingsmakten får ordning på dina protestfasoner - så kommer "bärga vrak" - metoden funka även på dej ; )

2008-07-07 @ 09:28:48
Postat av: MrD

Jag är övertygad om att dom som normalt sett spöar mig spöar mig oavsett bärga vrak eller offensiv eller tap break eller whatever.

Lika som att jag tror du har lika stor %uell chans att vinna oavsett spelstil :P

2008-07-07 @ 15:38:34
Postat av: scandalplayer

Kanske det - Men du vet ju hur vår sista match utvecklade sig - Jag hade 2-1. Sedan när jag råkade fyrvalla in min egen röda i mitt hörn - så insåg du MrD och jag att matchen höll på att vända - Det var alltså ett eget misstag du vann på - Men MrD - Vad gjorde du när du såg att jag valla in min egen i hörnet - Jo - Så här såg det ut i chatrutan, när du sa " hahahahah " ; )

2008-07-07 @ 17:45:40
Postat av: MrD

Nej Uffe, du vet mycket väl vad jag skrattade åt!!

Försök inte sätta mig i dålig dager :)

Jag skrattade för du skjöt i din gula för att få upp en röd, bara det att det inte fanns några röda i hålet :D

Va det mest underhållande i den matchen :)

Kan inte minnas nån fyrvall i hörnet, men va ju tråkigt. Verkar som du tror att jag vann endast därför :P

2008-07-07 @ 21:52:05
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: scandalplayer

Inte mkt att orda över längre - spelet gåt vidare - men jag minns att jag reagerade över att ett - hahahaha - kom just efter att min chip hamnade i mit eget hörn. Sen kan man mkt väl skjuta i en gul fast det inte finns ngr röda att få upp. Man vill bara helt enkelt bolla över initiativet till motståndaren.

Men MrD - Hur kunde en av mina egna chips hamna i mit hörn - om jag bara sköt i den gula i hålet?

Där minns du fel.

Hahahahaha - kom efter att jag spleade in en av mina i eget hörn.

Men du kanske skrattade åt ngt som hänt för flera minuter sen. Du sa ju brb en gång ; )

2008-07-07 @ 22:13:06
Postat av: MrD

då eru senil. Jag sa hahahahah när du satte gula, och jag gick ingenstans under den matchen :D

2008-07-07 @ 22:16:06
Postat av: scandalplayer

Och MrD - Vad jag frågade dig var: "Hur kan en av mina egna hamna bakom egna hålet, om jag sätter en gul i hålet?" För det var efter att min egen hamnade bakom hålet som du sa: "hahahahaha"

2008-07-07 @ 22:41:27
Postat av: MrD

då va det bevisat :)

när du satte din gula skrattade jag i 10 sekunder, har vittne på det :)

Sen skrev jag hahahahah i chatten, jag har ingen aning om vad som hände under dom 10 sekunderna.

2008-07-07 @ 22:52:23
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: scandalplayer

Jag trodde inga 19 åringar kunde tappa minnet så lätt -

För det första - 10 sekunder att säga "hahahahah"? Det tar mej ca 2 sekunder.

För att säga "hahahahah" på tio sekunder måste man ha glömt att midsommar är över, å fortfarande inhalera starkare varor. Då kan vad som helst ta lång tid.

För mej tar det bara - 1 sekund - att fatta att man inte samtidigt kan slå i Gula och Samtidigt klanta in sin egen röda i egna hörnet.

Ring upp vittnet - å fråga varför du inte fattar det ens på 10 sekunder ; )



2008-07-07 @ 23:12:52
Postat av: MrD

Vet att det kan va svårt för en 65åring att fatta det här :)

Jag skrattade alltså gott i ca 10 sekunder, har som sagt vittne på det.

Sen skrev jag hahahaha på 0.8 sekunder :)

Jag har inte skrattat åt att du limma din i hörnet, hade jag sagt något om det hade det varit bl, men jag minns det inte ens så....

Det är då helt enkelt så att jag har rätt, du är senil och glömt att det va någon annan som skrattade åt dig samma dag! :)

Och du är en aning fel på min ålder! Kanske ja med har, vem vet :)

2008-07-07 @ 23:28:59
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: scandalplayer

Mr D - Lika lite som du har rätt om min ålder - på långt när - Så har du rätt om vad som hände i den match, där du - enl dig själv sov -

Låt mig ta ett exempel.

På 1500-talet - När Mr D inte ens var påtänkt - Han låg inte ens å sprattlade i sin mammas mage - så trodde i stort sett alla på jordklotet att jorden var platt - Men det var den inte.

Vad gjorde då s.k. "vittnen" för att bevisa att de hade rätt?

De hittade på lögner om de som sa sanningen.

Om MrD hade levat på den tiden - så hade han tillhört de som spridit att jorden var platt. Trist men sant.



2008-07-08 @ 00:49:58
Postat av: scandalplayer

Mr D - Lika lite som du har rätt om min ålder - på långt när - Så har du rätt om vad som hände i den match, där du - enl dig själv sov -

Låt mig ta ett exempel.

På 1500-talet - När Mr D inte ens var påtänkt - Han låg inte ens å sprattlade i sin mammas mage - så trodde i stort sett alla på jordklotet att jorden var platt - Men det var den inte.

Vad gjorde då s.k. "vittnen" för att bevisa att de hade rätt?

De hittade på lögner om de som sa sanningen.

Om MrD hade levat på den tiden - så hade han tillhört de som spridit att jorden var platt. Trist men sant.



2008-07-08 @ 00:50:33
Postat av: scandalplayer

Sorry folks - Men det här var tvunget att sägas två gånger för att MrD skulle fatta

2008-07-08 @ 00:52:11
Postat av: MASTERHAND

Haha! Ni är för söta=) Säger som andreas, FORTSÄTT underhållningen.

2008-07-08 @ 02:46:24
Postat av: MrD

Ja jag måste haft fel, ska ringa guinnes rekord bok direkt och tala om att vi hade en 465 årig man livs levade i Stockholm!



Och självklart ljuger jag om mitt vittne då jag är jätterädd för att erkänna att jag har fel.

Jorden måste ju vara platt, hur skulle man annars kunna stå på den utan att ramla?

2008-07-08 @ 14:36:33
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: scandalplayer

Kanske MrD helt enkelt e rädd att spela utan vittnen?

Har ni hört förresten, när MrD råkade ut för skeppsbrott på en öde ö i Indiska Oceanen? Får jag berätta den MrD?

Eftersom han inte trodde att ngn skulle tro på hans historia om skeppsbrottet, så tog han även med sig de två vittnena, MrE och MrF.

Sedan kom en fisk helt plötsligt simmandes förbi och sa att de alla tre fick önska sig vad de ville en gång.

MrF sa sig vilja komma tillbaka till sitt hemland. Vips försvann han från ön. Sedan önskade sig också MrE sig tillbaka till sitt hemland. Till sist var det MrD`s tur. Han hade redan börjat sakna MrE och MrF. Så han sa till fisken att han önskade att MrE och MrF kom tillbaka till ön. Och vips var de tillbaka.

Och tur var det, för MrD skulle spela en couronnematch i ligan mot scandal.

2008-07-08 @ 15:40:12
Postat av: MrD

Haha vilken söt historia. ;)

Jag hade inte vittne när jag spela, bara när ja skrattade :)



Nej allvarligt, ge mig en anledning till att jag skulle skratta åt att du råkade limma din i hörnet?

Va det ens roligt?



Vad tror du om mig egentligen?

2008-07-08 @ 22:28:01
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: scandalplayer

Ärligt så kan jag ju ha misstagit mej grovt.

Du sa: "Va de ens roligt?" . Naa knappast - Men det finns ett ord som heter "skadeglädje" - Vilket vi alla har drabbats av ngn gång. Men jag tyckte det hela såg lite märkligt ut.

2008-07-08 @ 23:48:26
Postat av: MrD

Jo jag vet om skadeglädje, men nej jag skulle inte skratta åt att någon limma en av misstag så. Om det inte vore någon jag är vän med och ville skoja lite förstås.



Jag är inte den du tror att jag är, hoppas inte du är den jag tror att du är heller =)



Peace ;)

2008-07-09 @ 12:30:27
URL: http://superfarsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0