05-07-17

Jag får önska Mr Daydreamer välkommen att köra det här tillsammans med mig:)
Hade nästan tänkt lägga ner, när Marru inte kunde vara med mer,  kändes det som.
Jag tyckte jag hade 3 alternativ och Martin en av dem :) 
Så ni slipper mig inte än haha :P
 Men seriöst så är jag tacksam att Martin var villig att ställa upp, så mkt enklare att
vara 2 st som bollar lite ideer, sätter regler, skriver bloggar, adminstrerar tävlingar
och framför allt så mkt kulare att va 2 st, så vi kan skälla på varann lite hehe.
Även Roughedge kommer va en del i det här med sina radio sändningar och
sweep tävlingar   cool och tack du med sebbe:)
Tack Martin!!

Kommentarer
Postat av: MrD

Heheh, ja nu ska vi bara se till att inte mörda varann :D

Ska bli intressant detta, hoppas jag vet vad jag gett mig in på :P

2008-07-17 @ 18:42:49
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: marru

Kul att Martin ville ställa upp =)) Lycka till grabbar, det kommer gå bra ska ni se!

2008-07-17 @ 19:30:17
URL: http://marrubou.wordpress.com
Postat av: wolfman

Haha ja du Martin attans va vi ska skälla på fullt allvar:)

Nädå blir inga prob, vi har båda så starka viljor + kan ta kritik av varann så de kommer funka bra:P

Annars får vi väl dra sticka o hiva en avoss i sjön el nått. Nää orättvist din dotter är ju yngre än min o behöver pappa mer, så okej då det får väl bli ja som får offra mig då:)

2008-07-17 @ 21:17:24
Postat av: MASTERHAND

Ja välkommen Martin! Du har ett stort ansvar efter en som skötte allt perfekt. Men det är klart du kände väl visst henne så hon kan lära upp dig bra. Nu skall jag bombadera dig med massa konstiga inlägg och klaga skitmycket=)

Nedå du kommer nog göra ett bra jobb. Det är ungefär som att byta blöjor så det skall du väl klara av.

mathilda

2008-07-18 @ 08:06:54
Postat av: MASTERHAND

Nu måste mathilda avreagera sig igen=) Jag är så JÄVLA(ursäkta) trött på skitstöveln prebenson. Hur länge skall han få hålla på innan han åker ut från liga??? Han psykar en hela tiden när man möter han så man får spader. Ni killar kanske kan skita i det men jag kan inte det. Han kommentera ens liv hur tråkigt det är osv. att man är en kille och hånar en när man missar osv. Jag tycker det är så JÄVLA(Ursäkta igen) osportsligt. Han har fått flera klagomål men ändå får den skitstöveln spela vidare. Ni skall bara vet hur arg jag är nu och tur att dentist inte är hemma nu får då skulle han få höra det ena och det andra=)

Annars e det bra med mig=)

mathilda

2008-07-18 @ 23:40:55
Postat av: scandalplayer

Jadu mathilda - Han e exakt lika mot mej. Sist vi (Prebenson) var i samma division (1b) så hade han mej på ignore. Efter att ha utmanat honom 3 ggr - sa jag till DaCa att nu får han utmana mej - alltså krypa till korser, som man brukar säga. Han behövde matchen mot mej för att gå upp i eliten . Först försökte han med att säga till DaCa att han utmanat mej - men att jag vägrat. Han tom fick DaCa att tro att det t.o.m. kunde vara var sant. Nu blev det aldrig ngn match, så jag gick upp i eliten i stället i 2 veckor. De gånger vi har haft ngt resonemang så har de totalt spårat ur. En gång skickade han ett mess till mej o sa att han vunnit ngr tusenlappar på att tippa Ryssland som vinnare mot Sverige i EM. Jag svarade "kanon!". Jag försäkte vara snäll. Han svarade med att tro att jag kommenterat att han inte kom upp i eliten. O började förnedra och naturligtvis lägga mej på ignore igen. Ibland brukar jag spela dum o svara att "min mormor inte tycker att det e trevligt av honom att vara ohövlig". Naturligtvis svarar han då med typ: "Hälsa din döda mormor att .... osv"

Eftersom Prebenson uppenbarligen inte bara e ohyfsad mot bara en person så behöver personen tydligen psykologisk hjälp; Här på Shockplay kan nog ingen hjälpa till.

Mathilda, hoppas att du klagat till DaCa och att han gör något. Men varför, som du säger, ska han få förtsätta ge DaCa extrajobb?

2008-07-19 @ 09:37:03
Postat av: scandalplayer

Men OK - Jag kan försöka hjälpa Preben. Han ska få 5 minuters psykologhjälp av självaste "Psykolog Scandal" . . .



Psykolog Scandal: Tjena Preben, hur e läget?



Preben: Hörru, hälsa din mormor att hon kan ta o stoppa ....



Psykolog Scandal: Hm, nu var det ju inte min mormor vi skulle tala om - Det var ju meningen att vi skulle prata om dej.

Anser du att du har nått problem?



Preben: Jag problem? De e ju du och ngr flera som har problem.



Psykolog Scandal: Hur ska vi lösa våra problem då?



Preben: Sluta pusha o be din mormor att dra åt ....



Psykolog Scandal: Men hade du inte sagt till MASTERHAND att hon inte hade nått liv? Du kanske mena att hon var för mkt inne på Shockplay?



Preben: aaaa



Psykolog Scandal: Skulle man inte kunna tolka det som att hon e intresserad av couronne och som 100-tals andra väljer det i stället för att titta på våldsvideo o annat som gör en aggresiv å så. Som vissa andra gör?



Preben: Hörrö din stora looser, hälsa din mormor att ....



Psykolog Scandal: Men det där med att hon skulle vara en kille var väl att ta i?



Preben: Kolla, hon körde med fyrvallare, precis som en del killar gör här inne. Alltså e hon en kille. Fattar du inte det din stora nolla?



Psykolog Scandal: Ok, nu är din tid ute för den här gången, så du får beställa en ny tid hos sekreteraren. Men akta om hon e en kille!

2008-07-20 @ 10:33:42
Postat av: wolfman

Lägger mig inte i nått jag inte själv sett. Men herre jösses .1 Är det inte en familje sida att spela och ha kul på? 2. Kill, tjej snacket lägg ner det nu finns ingen skillnad på att va duktig beroende på om man är tjej el kille!!! Det är nog bara så att det är många fler killar än tjejer som tar det mer seriöst, finns alldeles säkert tjejer som kunde vart nån tex zimme,godis,Andreas, Hektor om samma vilja funnits. 3. Är medveten om att det tyvärr är vissa som inte klarar en loos tex o uppför sig så man vill explodera, men sjunka så djupt så jag skulle börja skälla ut nån liksom finns inte i min värd, blir jag de gånger jag verkligen vill vinna arg på mig själv, så en enkel ggs ty och loggar en stund, låta andra ta skit. Kommenterar inte det ovanstående nu, och är absolut inte riktat mot er Mathilda eller uffe!!!!!!!!!! Blev bara så less på ALLA såna här löjliga saker som inte borde finnas. Printa all skit och skicka Den berörda admin i det här "fallet" Daca så är jag säker på att sånt här kommer att minska så vi kan ha vad som är meningen. KUL kanske skriva o skoja o skratta lite. Har skrivit till flera personer här som skriver jävla skit spel, skit sida mm ( att om du nu har den inställningen varför spela här då?) Nä lägg ner sånt för allas vår trivsel....... Oj Mats avreagerat lite:) Men Ha kul cya on shock

2008-07-20 @ 15:05:41
Postat av: wolfman

Ops Tack Marru:)och jo vi har löst problemen Martin kommer undan med livet i behåll hehe jag offrar mig hans dotter är yngre än min och behöver pappa mer lol.

Nädå vi kommer säkert inte va överrens om allt, men inte värre än vi löser det som vi ev skulle bli oense, tycka olika om. Kram Gubbe:D

2008-07-20 @ 15:10:30
Postat av: scandalplayer

Tjena Wolfen. Ett problem med det här e bara att admins inte hinner med att titta på allt. DaCA har fullt upp - och tittar du nu i denna stund på hans info - så har han inte varit online på dygn. Under tiden jobbar sånna som Preben i det fördolda o trakkar folk. Så det enda som återstår är att klaga offentligt. Skulle man göra som strutsen - o låtsas att allt var problemfritt - skulle bara Preben o liknande utnyttja situationen ostört. Vi får nog tåla lite på de här bloggarna o inte bara låtsas vara glad - utan stötta varandra. Om vi inte orkar det - så kommer bara vissa dra nytta av det - å fortsätta jobba i tysthet och hoppa på sånna som isf inte kunde försvara sig.

2008-07-20 @ 15:47:40
Postat av: MASTERHAND

Tycker det var bra skrivet mats. Håller med dig helt om att detta är en familjesida och att allt skitsnack skall bort. Därför tycker jag inte sådana som preben hör hemma här. Han började redan förra matchen när jag vann mot han och skylla på att jag hade tur osv. Inför matchen igår var jag ändå trevlig innan vi börja för jag tycker det är barnsligt att hålla på så. Men ändå så var det ända han höll på med under matchen att kommentera mig. Att jag var kille. Att jag inte hade ngt liv. Håna mig när jag missa osv. Att detta kommer från en som vad jag har för mig är pappa är bara för tragiskt. Jag är som sagt inte själv som klagat på han. Det är många och han förstör precis det du kallar för familjesida. Det blir bara så tråkigt.

Så nu var jag klar=)

mathilda

2008-07-20 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0