Golden round 2

04-14 Halva Golden runda 2
Nu Sållar vi agnarna från vetet:)


Gr1.  Zimond kick all asses även din Puffe:P

Gr2.  Gäddan leker ännu, lång lek på gäddorna i år "S"

Gr3.  Sätter min peng på Scandal.

Gr4.  Spiiik vinner för att banarne inte spelar tillräckligt mycket.

Gr5.  MrD ror hem den. Kat har sytt ihop nerverna nu:)

Gr6.  Proud inget snack!

Gr7.  Päron bäst i längden:)

Gr8.  Cronos vaknat!

Gr9.  Andreas byt namn till andy gädd du leker alltid:)

Gr10. Dentist....



image20


04-14 Half Golden round 2
We are half way thru second round of the golden tour and it is time to see who draws the longest straw?


Gr1.  Zimond kicks all asses even yours Puffe:P

Gr2.  Gäddan plays still, long play on the gäddorna (pikes) this year *L*

Gr3.  Bet my money on Scandal.

Gr4.  Spiiik wins because banarne doesnt play enough.

Gr5.  MrD takes it home. Kat has stitch up the nerves now.

Gr6.  Proud no doubt!

Gr7.  Päron is the best in the long run:)

Gr8.  Cronos has woke up!

Gr9.  Andreas change your name to andy pike you always play around:)

Gr10. Dentist....


Kommentarer
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

Känns lite skumt, inte många i min grupp som lirat över 10 matcher, är det inte bara jag? Visst 10-2 duger men borde nog haft 12-0. :P Men känns som att det är tryggheten att jag leder så stort som gör att jag förlorar några matcher, även om jag mött bra spelare som förtjänar cred för bra insatser mot mig =)

Sen vill jag bara tacka Wolfy och nu även Marru för en kanon blogg! Jag upptäckte den alldeles försent märker jag. :S :P Tack igen!

Vill ni slå mig, möt mig adrig när Roma vunnit samma dag. :P

2008-04-17 @ 18:16:17
Postat av: marru

men hejsan o välkommen hit jonas, det är aldrig försent ;))
det kommer nya grejer att diskutera hela tiden!

ajdå, vore ju lite mer spännande om alla engagerade sig lite mer men så kan det ju aldrig bli..? =(/

Jag har kunnat spela de flesta av mina matcher.. vissa har man ju fått tjata på ett åtal gånger :D men tror inte att jag kommer att få tag på mina sista 3 då två av dem bara avböjer och en som inte har spelat en enda match.. :P

2008-04-17 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0