04-21 dubbelnicks

All now that its ok to have 10 nicks if any wants to but only 1 nick in leauge.

Still it be dbl nickers in leauge, and high up in leauge also, i wonder if they think at all?

Every one should now that its possible to check there ip numbers, also everything who bee written on shock, it be some work but it is np to check all out and check the true.
But it should not be necasary, lets have fun, play fair and bee to other ppl who u want them to bee against u then we dont have so much to fight abaout without our games:)

We can all say some stupid it could bee easy, but its not hard to bee abaout excuse.

Finally i will give feffe wd u was a man and do beg abaot excuse, so no more to talk abaout mate:)

Take care all and play for fun then the god games comes, dont care abaout how u opponents play how they want just smile and kick there ass:D

image33

Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Bra att ni tar upp detta. Detta är ngt som jag tycker e så fruktansvärt tråkigt här på shocken alla dubbel -el trippelnickar som fuskar sig till framgång. Har aldrig förstått dettta. Varför inte träna lite mer så ni kan vinna ärligt istället för att fuska er till vinst? Jag vet att det har och förekommer än idag. För ett bra tag sedan kom jag på en när jag spelade i 2:an. Eftersom jag varit med ett tag och sett en del av elitspelarna kände jag igen märkena samt spelet. Men inte helt säker kan man vara. Kan ju vara en gammal som återkommer men var ganska tydligt här=) Jag skrev till honom att jag skulle fråga daca om vem han var och kolla Ip-nr om han själv inte avslöja vem han var=). Tog 5 min sedan hade han dragit sig ur ligan.=) Men detta är som sagt var otrligt tråkigt och jag vet att daca gör ett hästjobb med detta men det e klart att en och annan fuskare slinker igenom. Men jag tycker om det är uppenbart så skall man utesluta denna spelare minst några månader så att de lär sig.
Kram mathilda.

2008-04-22 @ 07:22:35
Postat av: MASTERHAND

Hej igen!=) Jag vill så det kommer fram tydligt att jag ibland kan vara lite snabb att bedöma folk och i detta fallet orebronx. Jag har skrivet ett svar på ores kommentar lite längre ner men vill visa det här då denna är mer aktuell:
Ja jag har fått lite dåligt samvete=) Jag vill be om ursäkt Ore. Jag tror på dig nu. Eftersom detta inte stämde med den ore jag kännt sedan tidigare som en mkt trevlig och sportslig spelare. Det var förhastat av mig och jag ber om ursäkt ore. Hoppas du godtar den=)
Kram Mathilda

2008-04-22 @ 07:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0